expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Black Is The New Black - Issue No.33 ♥

Hellou. :)
Izvinjavam se sto juce nisam pisala. Zaista nisam stigla. :/
Juce nam je stigla nova kolekcija trgovine Callie's Picks i
evo kako izgleda grafika:
Nije losa. Cak mi se i dopada. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija nije nista posebno. Nekako mi se
ne dopadaju svi ovi predmeti. Ok , mozda mi se
dopadaju 2-3 predmeta , ali ne zelim da ih kupim iz
jednog prostog razloga - CENA! Bas su povecali
cene za ovu trgovinu i mogu vam reci da sam se jako
razljutila kada sam videla da ovaj sal (koji je lose uradjen)
na drugoj lutki kosta 26sd , torbica na prvoj 42sd. 
Ne znam za vas , ali ja definitivno necu nista kupiti. :/

Evo i predmeta za starkovanice:
Necu ni da komentarisem. Sva tri predmeta
su preko 100 starkovanica... Ma dajte , nista od ovoga
ne vredi vise od 50sc. :/ ♥

-Da li vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)




5 коментара:

  1. Realno, ocekivala sam mnogo !!! Ne znam zasto ali sam mislila da ce biti posle svih onih jedna i jeftina i zanimljiva.Stvari koje.mi se svidjaju su u veliko malom broju a vecina je za ss . Ponovo ista prica ona Chanel torbica u Cellinoj kolekciji pff , jaknica koja se pridavala u sc sada u sd , helanke koje su bile za sc sada ne samo sto su za sd nego i za ss.Sal cija grafika je na nivou 2007-me (prvobitna cena 6 sd ) sada 26 !!!!! Zbog svega ovoga kolekciju kao celinu smatram promasjem.Kupicu jedino PRQ top jer ga vec dugo trazim po bazaru . :(
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Kolekcija mi se ne sviđa, a predmeti za sc su preskupi
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se onaj top sa zlatnim detaljima sto je pre bio u PPQ
    -MissLoveAnikica

    ОдговориИзбриши
  4. Ocekivala sam mnogo vise od ove trgovine
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  5. Glupost!Stvarno su upropastili kolekciju!
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши