expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 1. 2015.

Outfiti iz nove kolekcije #8

Hej Girls!

Kako ste mi?


Kao što znate,stigla nam je nova trgovina
"TOMMY HILFIGER Tribute".


Pogledajmo prvi kat kolekcije:


Sviđa mi se,ima lijepih stvari.I što mi se najviše sviđa
je to da je zimska kolekcija :)


1 outfit:


Malo je šaren ali meni se sviđa.
Promijenila bih samo cipele i
rado bih nosila ovaj outfit.



Koristila sam:




Ukupno: 76SD



2 outfit:


Ovo se zove SAVRŠENSTVO!
Sve je savršeno uklopljeno,zar ne?
Ovaj mi se outfit tako sviđaa da je to nevjerojatno.


Koristila sam:






Ukupno: 77SD



Drugi kat kolekcije:


Ovaj kat kolekcije mi se još više sviđa, jednom
riješju cijela kolekcija je savršena :)


1 outfit:


Jako lijep kaput ljubičasto-pinki boje
ističe ovu bijelu haljinu sa veselim bojama
uz koje idu ove savršene zimske patike sa čarapama.
Outfit je jako lijep i moderan.


Koristila sam:




Ukupno: 76SD



2 outfit:


Ova haljina-plašt mi je tako moćna,moram ju imati!
Ove čizmice i ne idu baš uz ovaj plašt,ali
na meni izgledaju savršeno zbog moje kose
pa je ovaj outfit savršen i izgleda
uklopljiv.


Koristila sam:



Ukupno: 44SD




Kako vam se sviđa trgovina?
Dali ste šta kupili?
Što mislite o outfitima?
Koji vam se najviše sviđa?
Zašto?



Komentirajte.



Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe sljedeća nova kolekcija.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



3 коментара:

  1. Анониман10.1.15. 11:51

    Trgovina mi se sviđa, nisam jos nista kupila, ali kupicu cim skupim sd :)) svi tvoji outfiti su super, a najviše mi se sviđaju 2. i 4. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.1.15. 11:54

    Zaboravila sam se potpisati :) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши