expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 1. 2015.

HITNO POTREBNA BLOGGERICA! ♥

Hellou. :)
Ovako , svi znate da za nekoliko dana pocinje skola.
Ja vise necu da opterecujem moje bloggerice da pisu
novosti umesto mene jer i one imaju svoje rubrike i
svoje obaveze. Tako da , sam odlucila da primim jos jednu
bloggericu vanredno. 
Ja necu pisati novosti do polovine juna , jer imam puno
da ucim i polazem maturni test krajem maja za upis u srednju
skolu. Tako da moram mnogo da ucim.

E sada , nova bloggerica nece imati svoju rubriku vec ce
iskljucivo pisati samo novosti. Tako da ocekujem da
pise na vreme. Nemojte se prijavljivati ako cete kasnije
traziti da vas neko zameni ili tako nesto. U redu je ako
imate neki dan bas puno da ucite (2,3-4 predmeta) , tada
mozete imati 2-3 slobodna dana. 
P.S. ako se pokazete odlicno , mozda ostanete za stalno
i dobijete pravo na rubriku. ♥

Dakle , sve sto treba da uradite da bi postale bloggerica
je da odgovorite na sledeca pitanja i to posaljete
na moj e-mail: 
micirainbow2@gmail.com

Pitanja:
Vase korisnicko ime na Stardoll-u:
1. Datum rodjenja:
2. Odakle ste (Drzava)? 
3. Koliko dugo provodite vremena za kompjuterom?
4. Koji ste razred?
5. Koliko vremena dnevno bi ste imali za ovaj blog?
6. Da li ste 100% sigurni da bi ste imali vremena da
skoro svaki dan pisete novosti sa Stardoll-a na ovom blogu?

To bi bilo to. Kratko i jasno.
Imate pravo da se prijavite do ponedeljka. U utorak biram
1 novu bloggericu. ♥
-Srecno svima!

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje donosi 20 poena , a prijava donosi cak 50 poena)

9 коментара: