expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 1. 2015.

Styling in Suite #126

Hellouu!
Nadam se da niste zaboravili ovu rubriku :"D
Nego da predjemo na post posto zurim da zavrsim seriju danas :)

U poslednje vreme imam neku isnpiraciju (ne znam kako da nazovem to) da sve sto napravim bude sasavo i nelogicno o.o
Krenula sam da sve stvari koje nisam ni jednom obukla da ih uklopim na sto hmmm 'nelogicniji logicni' nacin...
Tako je i moja soba bila zrtva moje inspiracije :'D
Marina je bila pametna pa je sve ukapirala :'o Bezveze .-.
Ehh da vas ne bih mucila,ovde cu pokazati jedan normalan stajling! :)
Evo gaaa:

Jedan zimski stajling :)
Ja prezirem zimu i sneg tako da sam osetila  neku hladnocu dok sam pravila stajling :''D
Inace ovaj presavrseni dzemper mi je poslala Natalija i hvala joj do neba i nazad 10 puta *-*
Kao sto sam rekla,nista nije sasavo,skroz je normlano :D

To bi bilo tooo!
Odoh ja sad da probam da zavrsim seriju (nemoguce je danas,ali da probam :'))
-Komentarisite!!!
(15 poena) ♥

6 коментара:

  1. Joj, precute je duks aah :D
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  2. Outfit je kjut. U duksa mi je ruzna boja, Ali sve je u stilu. Tako Da je ocjena 9/10

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je divan *Q* Ocena je 10/10 :) Ovaj duks mi se mnogo svidja i jedan je od najlepsih stvari na stardoll-u(meni),obozavam ga :)

    ОдговориИзбриши
  4. Cool outfit.Jako mi se svidja.
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  5. Okej je, ali NIKAKO ne crno uz braon! Samo promani obucu i savrsen je :)

    ОдговориИзбриши