expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 1. 2015.

Nagrade povodom godinu dana na blogu ♥♥♥

Hellouuuu!!!
Kako ste mi nedostajaliii!!!
Uzelela sam vas! :D
Danas je godinu dana i 15 dana od kako pisem na blogu!
Nisam mogla da pisem iz punoo razloga,ali sada sam ponovo tuuuu! :D
A sada nagrade iz StarDesign-a (ima ih 5):
1.
2.
3.

4. i 5.



Ove poklone cete moci da kupite na Bazaru kod Natalije (Natalija_Lazic)
Nisu nesto specijalno nagrade,ali nemam zivaca da pravim laznjaka,a nemam sd :/
U slucaju da niste 17.nivo  mozete se prijaviti za sledece nagrade (mozete i ako imate otkljucan StarBazar):

5x Styling in Suite
2xPost posvecen njoj/njemu
3x Mini-intervju

To bi bilo to :D
Kasnije ili sutra cu objaviti ko je pobedio za onu scenografiju :D
Posao je Bozic jos od kad,ali ja nisam mogla da proglasim pobednika :/

To je to!
U komentaru napisete za koje nagrade se prijavljujete!
Prijavite se!

19 коментара:

  1. Cestitam ti i hvala ti za godinu dana postova na blogu ❤ Ja bih se prijavila za nagrade za one koji nemaju otkljucan Bazaar, iako imam otkljucan, ali eto... XD

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.1.15. 14:25

    Pa ja bih se zelela prijaviti za one koji nemaju otkljucan Starbazar i ako sam 43 level.

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.1.15. 14:46

    Cestitam!!! I ja bi se prijavila za one koje nemaju otkljucan Bazaar :)
    kittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.1.15. 14:57

    Congratss.♥♥
    Ja bih,takodje da se prijavim za one koje nemaju otkljucan Bazzar,iako ga imam :D
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  5. Prijava za one koje nemaju otkljucan Starbazar, iako ga imam.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.1.15. 14:58

    Cestitam,posto nisam 17. lvl ja se prijavljujem za druge nagrade.
    Lepoticalepa7

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam, prijava za one koji nemaju starbazaar.

    Macakuca10

    ОдговориИзбриши
  8. cestitam, i ja se prijavljujem za nagrade za one koje nemaju otkljucan bazar
    vampirelady33

    ОдговориИзбриши
  9. Prijavljujem se za one koje imaju otkljucan bazar
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.1.15. 16:27

    Čestitam,prijavljujem se za one koji nemaju otključan bazaar iako sam 35 lvl hahaha :)
    ~Directioner9895

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман20.1.15. 17:46

    Cestitam. I ja bi se prijavila za one koje nemaju otkljucan Bazaar :)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  12. Cestitam ♥♥ svaka cast na godinu dana bloganja !!! Prijava za one koji nemaju otkljucan bazar , iako ga imam xD
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam, ja bi se prijavila za one koji nemaju otkljucan bazar.
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман20.1.15. 19:10

    Prijava za one koji nemaju otkljucan bazaar nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  15. Cestitam.
    Prijava za nagrade za one koji nemaju otkjucan bazar,kao i za one druge,pa sta bude,ne ocekujem obadvoje.
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман21.1.15. 14:07

    Prijavljujem se za one koji nemaju otkljucan bazar
    Lexy15

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман21.1.15. 17:36

    Cestitam od ♥ .Prijava za one koji nemaju otkljucan Bazaar :)
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман22.1.15. 21:26

    Cestitam♥Prijava za one koji nemaju otkljucan bazar♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  19. Prijava za one koji IMAJU otkljucan bazzar

    ОдговориИзбриши