expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine Strike A Pose ♥

Hellou. :)
Jako zurim , tako da necu duziti...

Pre oko 2 sata dobili smo jednu novu kolekciju ,
tacnije novu kolekciju trgovine Strike A Pose i evo
kako izgleda grafika:
Nista posebno , ali ipak izgleda jako lepo. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija je zaista predivna. Ali sam se jako
razocarala... Nisam uopste znala da ce biti nove
kolekcije ove trgovine i nisam uspela ni jedan
stardolar da sakupim. A imala sam samo 7sd. Tako
da nisam bila u mogucnosti da ista kupim. Ili
zakasnim i sve je rasprodato ili nemam stardolara. :D
Sve u svemu , kolekcija je veoma lepo osmiljena i 
napravljena. Jedino mi se ne svidjaju cene kod nekih
predmeta. Ipak su neki predmeti preskupi sto se tice
ove trgovine. 

-Da li vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)



6 коментара:

  1. Posto nemam para,a i sve bude rasprodato,a i sve je za superstar,nije kao prije kada je bilo za sve,nista ne kupujem.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Nista ne kupujem, em je rasprodaro, em nemam stardolara.. Ali obozavam strike a pose trgovinu, i ova kolekcija mi se jako svidja.

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.1.15. 21:09

    Ma ne spominji, danas sam buljila u kolekciju i imam oko 40 sda ali msm ni za to nmg skoro nista da uzmem a i nisam ss a nmg da uplatim jer nemam kredit joj a tako sam se radovala hehe :(
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  4. Kolekcija mi se jako sviđa, ali nista ne kupujem jer nisam ss
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  5. Kolekcija je stvarno predivna, jako mi je zao sto nista ne mogu da kupim.
    teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  6. Kolekcija je prepre ali nemam sd-a.

    ОдговориИзбриши