expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 1. 2015.

MWG takmicenje #1 runda ♥

Hellou. (:
Posto se dosta Vas prijavilo , a samo 10 slobodnih
mesta odlucila sam da upisem sva imena u random 
name picker pa kojih 10 odabere , oni ce ucestvovati.
Tako da nemojte se ljutiti , ako niste vi ucesnik. :/ 
Htela sam svima da ugodim. ♥

Ucesnici su:
loveladynika123
MissMaki1
MilenaColl27
NataStarDoll01
DivaKata
Emariplay007
anastevic05
KittySarah1122
jannettxx
zippygirl6

To je to. Cestitam ucesnicima. ♥

1. runda
1. zadatak: Obucite Vasu lutku u zimski outfit i uslikajte
je fotoaparatom. Zatim sliku sacuvajte i ubacite je
u prezentaciju. Obavezno ispod slike naznacite da
je za moje takmicenje.
2. zadatak: Takodje ispod slike napisite u 2-3 stavke
zbog ceka volite , a zbog cega ne volite zimu. ♥

To bi bilo to. Kada zavrsite , napisite u komentaru ovog
posta ili me obavestite porukom na moj Stardoll profil. ♥
Mozete raditi zadatak do 04.01.2015. (nedelja) ♥


-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 20 poena)


16 коментара:

  1. Анониман1.1.15. 11:16

    Takmicenje je SUPER♥Veoma lepo osmisljeno♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.1.15. 11:28

    Mnogo sam ljuta.Trebala si prvih 10 koji su se prijavili staviti,a one poslije izbaciti.Nepravedno s tvoje strane.
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Po meni ovo nije fer,jer si trebala da uzmes prvih 10,a ostale da odbacis. Deseta sam se prijavila i trebala sam da ucestvujem. Totalno se slazem sa katyperylove18.
    Macakuca10

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.1.15. 12:09

    Gotova sam sa zadatcima :) Nadam se da će ti se svidjeti ^^

    emariplay007

    ОдговориИзбриши
  6. Po meni nije fer, trebala si uraditi onako kako si rekla. Ne znam, nisam tako nešto od tebe očekivala.:/ Jako sam se razočarala.

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1.1.15. 12:28

    Gotova!Ja sam stavila na blog :)
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1.1.15. 12:28

    Cure,imam jednu ideju.Dodajte me na sd-u pa ću vam reći :)
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  9. Nije fer.Dvije koje su u svakom Bozijem takmicenju na ovom blogu opet ucestvuju.Stvarno nije fer.Radije cu citati blog koji ne stavlja dvije iste djevojke u svako takmicenje.Isto tako one nagradne igre sto pravi ona neka sa vaseg bloga u svakoj Mini-Maus mora osvojit nesto.Slazem se sa katperylove18.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман1.1.15. 12:43

      Stani,smiri se.Dodfaj me na sd-u,imam odličnu ideju.Svidjeti će vam se :) U i da,u pravu si.Mini-Maus. učestvuje u gotovo svakom natjecanju (bez uvrede,ne mrzim je XD),a i neke bloggerice.No,vidjećete,baš one će nam pomoći.Joj,ma previše sam vam otkrila.Sve ćete uskoro saznati XD
      -katyperylove18

      Избриши
    2. Poslala sam ti zahtjev.Prihvati pa se oko 15:00h cujemo preko ceta.

      Избриши
  10. Анониман1.1.15. 13:26

    Cure (koje niste prošle) da vas ne nalazim na sd-u,evo ideje:mogla bi natalija da napravi takmičenje u kojem će biti samo one koje nisu prošle.Nagrade mogu biti drugačije.Sada samo čekam Micin i Natalijin odgovor.
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман2.1.15. 12:41

    Ja sam gotova.♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3.1.15. 14:49

    zavrsila sam,slika je na mom blogu!♥
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман4.1.15. 11:04

    Gotova slika je u prezentaciji
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман4.1.15. 13:08

    Gotova!Slika u prezentaciji!

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши