expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine Apres Ski ♥

Hellou. :)
Juce sam gledala jedan fantastican film , koji se zove
"Divergent" - "Drugacija". Glavne uloge glume: 
Shailene Woodley , Theo James , Ansel Elgort , Kate Winslet.
Definitivno najbolji film koji sam ikada gledala , jos sam pod 
utiskom. Ne mogu da vam opisem koliko je film dobar... Inace
ako hocete , evo dacu vam sajt gde mozete da ga odgledate
besplatno sa prevodom: 
(Spustite stranicu skoro do dna i videcete dva kao gumba gde pise
sa desne strane: Select , Prikazi. Vi idete na drugi gumb i kliknite
prikazi. Sacekajte da se ucita i onda kliknete ikonicu "Play". P.S.
proverite da li je CC (prevod) ukljucen sa desne strane , ako pise "on" jeste). 

Smorila sam vas sigurno , ali morate pogledati film! ♥

E sada , juce nam je stigla nova kolekcija trgovine Apres Ski.
Evo kako izgleda:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija nije losa. Ali meni se jedino svidja
kaput (crno-pink boje) , i ova bela majica dugih
rukava sa sarenim prugama. I to jedino dobro stoji
mojoj lutki. Nervira me sto ni jedan predmet nije za sc ,
cak ni ova mala kruna na 4. lutki. Ali sta je tu je. Sve u
svemu , nije losa kolekcija. :) ♥

-Da li vam se dopada nova kolekcija? 
-Da li ste gledali film "Divergent"? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)


4 коментара:

  1. Ja sam gledala Divergent prosle godine i od tada he Theo James moj buduci muz *QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ* Savrsenstvo bez mane. Iako, to nije najbolji film koji sam gledala, on je najdivnijinajsavrsenijinajzgodinijiglumac na svetu *-*

    ОдговориИзбриши
  2. Film cu pogledati kad se vratim sa klizanja,pa cu taman da se zagrejem uz dobar film (P.S. hvala na savetu za film,jer nisam znala koji da gledam).Necu nista kupiti iz ove nove kolekcije jer mi se nista ne svidja..

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se kolekcija ne svidja i ne verujem da cu ista kupiti...

    ОдговориИзбриши
  4. KOLEKCIJA MI JE OK, SVIĐA MI SE
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши