expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 1. 2015.

VAZNO OBAVESTENJE + Podsetnik

Hello dollies!!!

Jutros mi laptop nije radio, odsekla sam se ziva :O
Ali, malopre sam dobila ono SAVRSENO kuce u torbici od stardoll-a. Preslatko je *QQ*
Odmah sam ga ukombinovala uz outfit koji sam pokazala juce u LEFTR-u. Posetite me ako vas zanima ;)

U svakom slucaju, imam vazno obavestenje za vas. ♥
Nocas oko 05.00 krecemo za Beograd na aerodrom, jer idemo u Austriju na zimovanje. Na odmoru cu biti od 10.01.2014. do 17.01.2014.
Tako da ne ocekujete ni jedan jedini post. Posle toga, kad se vratimo, preostaje nam jos 3 dana raspusta i ja cu ta 3 dana iskoristiti da se spremim za skolu, naucim sve sto treba i uradim i napisem sve sto treba, pa ne ocekujte preteranu aktivnost ni tada. ♥

A sada, zelim da vas podsetim da ostavite komentare ovde:
50 Random Facts About Me - OVDE
Roman (Hej ti - 14. deo) - OVDE
LEFTR - OVDE
Makeup - Vintage HollyWood Look - OVDE

Eto, samo sam htela da znate.
Obavezno ovo procitajte, komentari mi nisu bitni. :D ♥
5 poena

3 коментара:

  1. Анониман9.1.15. 21:52

    Oke :) Srećan put !!! Želim ti da se lepo provedeš na zimovanju !!! ♥♥
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Joooooooooooj,blago tebii!Samo mislim da smo u 2015. godini,a ne u 2014. xD
    Lepo se provedi!! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши