expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 1. 2015.

Nova kolekcija Callie's Picks- Issue No. 34- Moves Like Jagger

Cao :) Stigla nam je nova kolekcija Callie's Picks, evo poruke:


Zove se Moves Like Jagger. Ok je.. 
Imamo dve stranice kolekcije, evo ih:




                                            Ono, ok je... Mada mi se CP pre mnogo vise svidjao :)

                                                                            Stvari za sc:


Svidja li vam se kolekcija?
Kupujete li nesto?



3 коментара:

  1. Iskreno,mogu oni to mnogo bolje
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.1.15. 19:03

    Ima jos predmeta za sc ,ogrlica je takodje za sc.
    Kupila sam torbu za sc ,jer sam fan starog Basica ,ogrlicu sam takofje kupila jer sam na prvi pogled pomislil da je mogu lako kombinovati ali ispalo je bas suprotno.Farmerke u sc planiram kupiti i "umetnicku"torbu sa drugog kata .
    Kolekcija u sustini nije nesto ali eto ove stvari su mi se zasvidele.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se svidjaju ove stikle na prvoj lutki na drugoj slici i njih sam kupila,a ostalo mi i nije nesto..

    ОдговориИзбриши