expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 1. 2015.

(LE) FTR #7 + Objasnjenja

Hello dollies!!!!

Imam da ucim kasnije, pa evo hajde da pocnemo.
P.S. Lozim se na ovu pesmu:
https://www.youtube.com/watch?v=qim0Fzozd3Q
DIVNA JE *QQQ*
Sad ovako, posto neki hejtuju kampanju, da vam razjasnim nesto.
Ja kampanju nisam napravila da bih ja postala administrator. Ona je stvorena zato sto mi je MNOGO devojaka slalo poruke da napravim stranicu sa romanom, i ja sam kampanju napravila da bih videla koliko ima devojaka koje to zele. Osim toga, ja NIKAD nisam rekla da je roman vazniji od ostalih postova, samo smatram da zasluzuje stranicu. Ako se ne slazete, to je okej, ali NEMOJTE hejtovati.
P.S. Sutra cu objaviti koji cu roman pisati sledece, zajedno sa prvim delom. ♥
A sada, idemo na LEFTR! ♥

Danas cemo zameniti ove Killah farmerke. One kostaju 14 sd, malo su sire, nesto pocepane i imaju savijene nogavice. ♥ Zamenicemo ih sa:

Ove su iz ORIGINAL FUTURE, kostaju oko 80 sc i gotovo su iste kao ove gore, osim sto su nesto pocepanije i sto ove gornje imaju lepsu boju.♥
Slicnost je velika, ako izuzmemo boju. Farmerke u sc su jako drecave i teze se kombinuju od ovih desnih, ali su po mom misljenju mnogo lepse iscepane. Na vama je da odlucite koje vam se vise svidjaju, a ja cu vam sada pokazati outfite u sc i sd za farmerke levo. Pocnimo sa outfitom u sd. ♥

Vidite na slici od cega se sastoji i koliko kosta.
Ovo je primer kako ovakve farmerke, mozete iskombinovati da izgledaju elegantno. Znam da neki misle da ovakve farmerke ne idu uz ovakve dodatke, ali ja mislim da idu sasvim okej. Dakle, tu imamo crnu boju, V izrez, ogrlicu, nesto malo cipke i nesto malo karnerica. Meni se zapravo ova kombinacija dopada, i iako kosta 41 sd, mislim da jako dobro stoji. :D ♥

Sc outfit:
Ok, ovo je outfit koji mozete upotrebiti ako niste bas veste sa sklapanjem outfita. Ova torba i majica asociraju na komplet, a cipele se savrseno slazu, tako da se outfit savrseno uklapa. Svi predmeti sem farmerki su Wild Candy, i mozete ih naci u katalogu. ♥ Jedini problem je cena, koja je nesto manje od 300 sc, ali mislim da mozete to sebi prijustiti. :)

I, to je to!
Koji outfit vam se vise dopada?
Da li farmerke lice?
Komentarisite (15 poena)

2 коментара:

  1. 'Original' traperice su mi mnogo ljepse zbog boje, uskoro ih i kupim ;) Zamjena, ruzna mi je boja Ali se slazem da je bolji rez. Inace sto se tice outfita, ljepsi mi je drugi jer mi se u prvom ne uklapaju stvari. I mozda bi u drugom promijenila cipele. Nije hejt, Sve je stvar stila ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se vise svidjaju ove skuplje,zbog boje.Lepsi mi je drugi outfit,jer je vise moj stil.

    ОдговориИзбриши