expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine Young Hollywood ♥

Hello. :)
Ja se izvinjavam sto juce nisam objavila ni jedan post.
Od juce radim neke vezbe za celo telo , pa sam onda
mrtva umorna. Jos sam juce isla do grada sa drugaricom
da kupimo poklon. Pa sam onda isla na rodjis i vratila sam
se tek u 22:00 , tako da nije bilo teoretske sanse da 
napisem nesto. Izvinite. :/
•Muziku cu danas postaviti
•3. runda MWG takmicenja ce biti objavljena do veceras

Juce nam je stigla nova kolekcija trgovine Young Hollywood i
evo kako izgleda grafika:
Meni se stvarno bas dopada. *__*

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
Na moju veliku zalost , nisam uspela nista da kupim.
A skupljala sam stardolare za ovu kolekciju jako dugo. :/
No , sta je tu je. Sada je sve rasprodato. Najvise mi se 
dopala ova bela haljina i ove bele stikle. *__* ♥
Inace , cene necu da komentarisem. Uobicajene za ovu trgovinu.

-Da li vam se dopada nova kolekcija? :)
-Da li ste uspeli nesto da kupite? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
P.S. posetite i moj drugi blog:



3 коментара:

  1. Meni je kolekcija lepa,ali nista posebno...Nisam nista kupila..

    ОдговориИзбриши
  2. Kolekcija mi se bas sviđa, cene su normalne za ovu trgovinu,
    ali nemam stardolare tako da nista ne kupujem
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  3. KOLEKCIJA JE LEPA ALI SVE JE RASPRODATO NAZALOST :(
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши