expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 1. 2015.

HotBuys MiuMiu Insp Coat ♥

Hellou again. :D
Jutros smo dobili jedan novi HotBuys predmet , tacnije
ovu jaknu:
Mozete je pronaci u trgovini Velvet Orchid , po ceni od 25 stardolara. ♥ Jakna nije nista posebno. Nije losa. Mozda
bih je i kupila da nije ovoliko skupa. :/

Evo i kako izgleda u stvarnosti:
Lici mi na kabanicu za kisu. Definitivno je ne bih nikad kupila
i nosila. A i boja mi se ne dopada. :/


-Da li vam se svidja jakna? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)



4 коментара:

  1. Jakna nije losa , cak vise i simpaticna mi je na stardollu !!! Ali kad je vidim "uzivo" samo sto mi ne dodje da se ispovracam. (Bez preterivanja i lazne patetike ) Ja je ne bih nosila ni da mi ponude 1 000 000 dolara odmah u kesu. xD
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se,a na stardollu je slatka
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  3. JAKNA JE SLATKA NA STARDOLLU ALI JE NECU KUPITI
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши