expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine dekora Winter Peak ♥

Hello. :)
Ja se izvinjavam sto juce nisam pisala. Probudila sam se
tek oko 11:00 , a morala sam i do grada da kupim nesto.
Pa sam u 14:00 krenula na slavu sa mojima i vratila sam se
tek u 20:00. Pocela mi je serija posle (Montevideo) i nakon
toga i Pinkove Zvezdice. Stvarno nisam imala kada. Izvinite. :/

Nego , juce nam je stigla jedna nova kolekcija.
Ovoga puta kolekcija dekora. Evo kako izgleda grafika:
Grafika nije nista posebno , ali ok. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
*Predmeti zauokvireni crvenom bojom su za starkovanice.
Kolekcija je , bar meni , mnogo sarena. Nekako
nista mi se ni sa cim ne slaze. Ne znam kako bih
ja ukombinovala ove predmete. :/ Inace , cene bas
nisu previsoke , ali mogli su da stave vise predmeta
za starkovanice. Sve u svemu , nije losa kolekcija. ♥


-Da li vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)



4 коментара:

  1. Анониман11.1.15. 14:59

    Jeste da se nista ni sa cim ne slaze ali ima i lepih stvari, mada bi trebalo da ima vise stvari za sc.
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ne kupujem cesto dekor,tako da me ni ova kolekcija ne zanima..Necu nista kupiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.1.15. 08:52

    Gledaš Pinkove Zvezdice?I ja XD

    ОдговориИзбриши
  4. Kolekcija mi se jako sviđa verovatno cu kupiti nesto
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши