expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 1. 2015.

Kampanja na SOSD ♥

Hello dollies!

Dakle, da ne bih duzila, jednostavno cu odmah preci na temu.
U poslednje vreme, mnogo vas me je pitalo da stavim sve delove romana na jedno mesto, i da roman ima, kao Natina serija, svoju karticu na blogu, gde mozete pogledati sve delove iz pocetka kad god pozelite.
I ja se slazem da je mnogo bolje da svi delovi budu na jednom mestu, a ne razbacani po blogu, kao sada, medjutim ja nisam u mogucnosti da napravim stranicu sa romanom iz prostog razloga jer nisam administrator.

Mici i ja smo vec mnogo puta pricale o tome da me ona savi za administratora, ali ona nije zelela to da uradi, pa sam je pitala da ONA umesto mene stavlja delove romana na stranicu.
Medjutim, ni to nije uspelo, zato sto je Mici bila previse zauzeta i imala je mnogo obaveza, i roman joj je bio samo jos dodatan teret.

I zato, ono sto nasa kampanja moze da uradi, jeste da, ako zelite roman na posebnoj stranici, sve sto treba da uradite je da dole ispod napisete u komentaru to. Napisite:
Prikljucujem se kamoanji!I ako zelite po zelji dodajte jos nesto u komentar.
Sad, sto nas je vise, to bolje, zato dovedite sto vise devojaka mozete. Ako budemo sakupili dovoljan broj devojaka koje ce se prikljuciti kampanji, Mici mozda popusti i postavi me za administratorku, i onda cu moci da vam pisem roman na stranici i bice mnogo lakse za snaci se. Ona od vas koja dovede najvise ljudi osvaja iznenadjenje (necu vam reci sta je :).

Zato, ako zelite da citate roman na posebnoj stranici, obavezno se dole, u komentarima, prikljucite kampanji. I dovedite drugarice koje takodje citaju roman.
Devojke koje se prikljuce dobijaju 20 SOSD poena.
Hvala u napred! ♥

28 коментара:

  1. Анониман25.1.15. 15:20

    Prikljucujem se kampanji :) meni je super ideja da se svi delovi nalaze na istom mestu,ali ne vredi terati Mici da uradi nesto sto ne zeli,ali ako popusti bice super.A ako ne onda mislim da ne bi trebali da se ljutimo na nju,jer je ona vlasnica i moze raditi sa svojim blogom sta hoce :)
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Prikljucujem se kampanji :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.1.15. 15:51

    NE PODRZAVAM KAMPANJU JER NIJE FER PREMA OSTALIM BOGERICAMA I NIJE FER I NIJE FER! JEDNOSTAVNO NIJE ROMAN NISTA IZNAD OSTALIH RUBRIKA IAKO TI TO MISLIS. ROMAN NEMA VEZE SA STARDOLOM TO JE JEDAN OD GLUPIH PRICA KOJE FORSIRAS. NISTA NIJE BOLJI OD OSTALIH RUBRIKA OVOG BLOGA. SADA TI RADIS MILICI IZA LEDJA JA BIH TE ODMAH PROTERALA SA BLOGA!

    ОдговориИзбриши
  4. Prikljucujem se kampanji ;)
    Prettymary155

    ОдговориИзбриши
  5. Prikljucujem se kampanji!
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo nije fer prema ostalim blogericama..

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25.1.15. 16:43

    Fer je,ostale blogerice ne pisu nista u delovima,a i NataStarDoll01 je blogerica kao i ostale,pa je nju Milica stavila za administratorku,pa tada niste pisale da to nije fer prema drugim blogericama!!! -.-
    -karmen1000

    ОдговориИзбриши
  8. pridruzujem se & pozvala me karmen1000

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман25.1.15. 17:16

    TAKODER SE NE SLAZEM! NIJE TAJ ROMAN NESTO IZNAD OSTALIH POSTOVA! ZASTO JEDNOSTAVNO (AKO BAD TAKO ZELIS TO) NE NAPRAVIS POST SA SVIM DJELOVIMA ROMANA >:(

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман25.1.15. 17:23

    Pa ne moze sve da stavi post sa svim delovima,ne moze sve to da stane u jedan post! o.O
    -karmen1000

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман25.1.15. 17:23

    pridruzujem se pozvala me karmen1000

    justin94bieber5

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман25.1.15. 19:50

    Ovako, priključujem se kampranji iako ne čitam roman, ali ipak, Natalija često piše i trudi se. Mislim da bi bilo fer da i onda ostale bloggerice kad požele da dobiju svoju stranicu. Ali eto, blog je Miličin, ali ipak, priznajmo, Natalija se stvarno trudi tako da neznam što da više kažem....

    ОдговориИзбриши
  13. Upravu ste!
    Priključujem se!
    SmileyMihaella

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман25.1.15. 21:27

    Pridružujem se kampaniji. I zašto vam to toliko smeta? Nitko nema nekakvu priču u djelovima. Osim one serije koja bi trbala još malo doć. Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  15. Prikljucujem se kampanji! :)

    Macakuca10

    ОдговориИзбриши
  16. Zaboravila sam pitati,da li ces staviti na toj stranici (ako uspe ovo) ostale romane koji su bili do sada na ovom blogu?

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман25.1.15. 23:27

    Nije fer jednostavno. Pricajte sta zelite. Ali onda ako ona dobije mislim da sve bloggerice onda imaju prava da zatraze. Milici savet dajem da ne dozvoli nego neka odvoji 10 min da napravi to jer ionako je velika tenzija na blogu!

    ОдговориИзбриши
  18. Ja se prikljucujem kampanji, posto je fer da i serija i roman imaju svoju stranicu. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Prikljucujem se kampanji, Ali opet da i ostale blogerice imaju neku svoju stranicu jer Nije fer ako bi samo vas dvije imale stranice. I mislim da znam zasto se nismo cudili kad je Nata dobila stranicu a to je da je serija ipak o strau. Ovo ipak Nije, Ali okej :)

    ОдговориИзбриши
  20. Priključujem se kampanji :*
    Mislim da roman zaslužuje imati posebnu stranicu.

    ОдговориИзбриши
  21. Ovako , slusajte. Ja ulazim na stardoll jednom nedeljno i to preko telefona tako da ne mogu odgovoriti na poruke sa stardolla. Ali sam ipak odgovorila Nataliji pre nekoliko dana i uopste nisam videla ovaj post sve do sada. Odmah sam bez razmisljanja dozvolila Nataliji i postavicu je za administratora cim budem imala i malo slobodnog vremena. Toliko od mene.
    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши