expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 1. 2015.

New HotBuys outfit #12

Hej Girls!

Danas nam je stigao novi HB predmet,pogledajmo ga:


Torbica mi je preslatka i savršeno se
slaže uz srebrno/sivo-crnu kombinaciju.
Torbica mi se jako sviđa tako ju možda i kupim
a i cijena joj odgovara.


Outfit za SD:


Zaljubila sam se u ovaj outfit.
Ova haljina dolazi u dvije boje kao što vidite,
gornji dio za grudi je crn a od grudi je siva sa
prekrasnim šljokicama.
Torbica se savršeno uklopila u outfit kao i ove
savršene crne štikle sa srebrnim špagicama.



Koristila sam:



Ukupno: 31SD





Outfit za SC:


Također mi se i ovaj outfit  jako sviđa.
Uz ovakvu torbicu idu outfiti boje kao
što je i ona,logično.zar ne?
U ovom outfitu sam koristila sivo/bijelo crni korzet
sa vodoravnim crtama koje ocrtavaju liniju lutke.
Naravno dodala sam crne obične hlačice i
crno bijele štikle na punu petu.


Koristila sam:




Ukupno: 338SC




Koji vam je outfit bolji?
Zašto?
Da li bih nešto promijenili?



Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe novi HB predmet.


Komentirajte.


(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)





1 коментар:

  1. Meni je prvi outfit jako lep *Q* Stvarno sam se zaljubila u njega,mada ni drugi nije los,ali prvi je .... *Q*

    ОдговориИзбриши