expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 1. 2015.

Nova Kolekcija Millionare Mansion Fashion ♥

Hej! Ja sam Masa, zivim u Srbiji i pisacu novosti na ovom blogu :) Pa, danas smo dobili novu kolekciju Millionare Mansion Fashion ili vam ona dva zlatna m, sto bih ja rekla ☺. Evo kako izgleda ♥:

                             A evo i cele kolekcije ♥:

Meni je preeelepa. Svaki predmet je predivan na svoj nacin. A tu imamo i preslatku Miu Miu, kucu. Ova plava haljina me podseca na nesto sto bi Taylor Swift nosila, lol. A ovaj mantilic pored... ahh zaljubila sam se ♥.

Ima samo jedan predmet za sc, a to su ove naocare:

Kora Aviators naocare. Kostaju 108sc i za sad ih ne kupujem, jer imam oko 80sc, hehe. 

Pa, kako vam se svidja kolekcija?
                         Kupujete li nesto?







2 коментара:

  1. Анониман22.1.15. 10:03

    Pa,kolekcija je slatka.mislila sam kupiti Miu Miu-a,ali cijena je previsoka za jedno kuce.
    xoxo, PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  2. Nisu samo naocare u sc , torba na zadnjoj lutki je takodje za sc .I meni je kolekcija preeelepa ^-^ Nisam sigurna da li cu ista kupovati jer sam bankrot xD ali sve u svemu mozda se odlucim nekad kad skupim stardolare .
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши