expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 1. 2015.

(LE)FTR #6 - Skeleton Dress ♥

Hello dollies!

Hello, world! xD
Evo mene! Spremna za novu turu smaranja. :D
Opet sam tu, i sada cu napisati post iz jedne rubrike koju nisam pisala sto pedeset godina.
U oitanje je Find The Replacement, odnosno nadji zamenu.
Za one koje ne znaju, ili su zaboravile, u ovoj rubrici ja nadjem jedan predmet u stardplazi koji je u satrdolarima, a onda andjem isti ili slican predmet koji je u sc ili u mnogo manje sd, a onda vam pokazem dva outfita sa jeftinijim predmetom, jedan u sc, a jedan u sd. ♥
Nadam se da me razumete, ako ne, nastavite da citate pa cete shvatiti. :)

Predmet koji cemo danas zameniti kosta 9 sd (meni 8 jer sam Royality), i mozete ga naci u Bod Mod Horor, radnjisa odecom za Hello Ween. Ovo je jedna obicna crna haljina, po mom misljenju je smesno dati 9 sd na nju ( a govorimo o MENI, koja sam dala 113 sd na Zip It Top). Meni je to besmisleni, jer:

Postoji ova haljina. Sigurna sam da ste je se setile cim ste ugledale ovu gore. Ova je BASICS, kosta 50 sc i gotovo je indenticna kao ova gore, sem sto je malo kraca. Pogledajmo slicnost:

Levo je BASICS, desno je Bod Mod. Kao sto vidite, sem razlike u duzini i ceni, indenticne su.
Dakle, sada cu vam pokazati outfit sa ovom u sc. Jedan ce biti sd outfit, a drugi ce biti sc outfit.

Pocecemo sa onim u sd. :D

Okej, ovo je outfit u sd.

O outfitu:
Ovaj outfit mi se mnogo dopada. Zaljubljena sam (*-*). Imamo bez jaknu i crne cipele, uz sta de crno bela Nelly ogrlica bez koje bi outfit izgledao celavo. Dala mu je predivan, prefinjen i damski izgled. Ogrlica i cepele su iz najnovije Nelly kolekcije, i uz njih imamo ovu Chanel jaknu moja se fantasticno uklapa. Ipak, cena je visoka i to je  jedini problem :/

Ocena: 10/10
(Skromnost na nivou)


O outfitu:
Ovo je outfit u sc i inspirisan je Coco Chanel, jer ne znam da li ste znale, ali ona je anjvise volela da nosi crno-bele kombinacije. Ovde imamo crnu haljinu uz bele baletanke i crno beli sako. Outfit je prilicno streberski jednostavan, ali jako je sofisticiran i otmen. Uz to, kosta samo 150 sc tako da mislim da vredi. ♥

Ocena: 7/10

I, to bi bilo to za ovo izdanje LEFTR! ♥
Da li vam se dopada zamena?
Da li lice?
Koji outfit vam se vise svidja?
Hocete li neki isprobati?
Pisem vam roman, ali zelim da bude super dug i zabavan pa ce mi trebati malo vremena. Uz to, zarazena sma jendom pesmom, pa cu vamd ati link da je slusate dok se ja rnjam sa romanom. Da, rnjam, to vam je moja rec xD Evo pesme:
https://www.youtube.com/watch?v=qim0Fzozd3Q
Uzivajte u pesmi i napisite dole da li vam se svidja, i odgovorite na sva pitanja. ♥
I ne zaboravite da komentarisete postove ispod_ 50 Random Facts About Me i makeup. :)
P.S. Hvala vam MNOGO na divnim komentarima na prethodni deo romana. Pripremam vam ogroman deo, videcete koliko cete uzivati. ♥
Pa, slusajte vi naseg Bruna, ja odoh da pisem pa se cujemo veceras ♥
Komentar = 15 poena

5 коментара:

  1. Анониман8.1.15. 13:44

    Zamena mi se svidja , liče jako puno ..ja sam tu zamenu uočila nedavno ali svakako ne bih davala 9 sd za nju.Vise mi se svidja drugi outfit jer tezi nekoj jednostavnosti ...ako mogu tako reći .Prvi je takodje lep ali nisam se "pronasla" u njemu .Isprobacu sigurno drugi a uz prvog kupicu ogrlicu cim stignem .
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Pa ove haljine su iste,ali zato cene...Mislim da je stardoll preterao :( Prvi outfit mi je lepsi,ali je i drugi jako lep. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se,jedina razlika je sto je skelleton duza.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  4. Jako su slicne!Prvi outfit mi je mrvicu lepsi,ali nije ni drugi los ;)

    ОдговориИзбриши