expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

4. 1. 2015.

Styling in Suite #125

Hellouu!!!
Ne znam za vas,ali ja jedva cekam sutraaa!!! :D
Tada ce biti tacno GODINU dana od kad ja pisem na blogu ^-^
A sada polako odbrojavam sate haha :D
I da prijavite se za ovo takmicenje :)
Nisam bas preaktivna,jer igram i neke druge igrice i ne stizem stalno po 2-3 posta :)
Nego da krenemo sa postom!
Evo stajlinga:
Ovo je jedan zimski i meni se svidja :D
Ova dukserica je preslatka *-*
Volela bih ovako nesto da nosim i u RL :)

Da li vam se svidja stajling?
Ocena od 1 do 5?
Komentarisite!
(15 poena)

6 коментара:

  1. Анониман4.1.15. 18:09

    Stajling mi se svidja, samo sto mislim da bas ovaj duks i nije prikladan za sneg. :/ Mozda bi dobro stajao neki dzemper preko, ali u svakom slucaju je sve lepo ukombinovano. :) I ja bih volela nesto ovako da nosim i u RL. ♥

    -Tara ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep stajling meni se stvarno sviđa ocena je +5
    lara111lil

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4.1.15. 18:25

    3 :/ Ne sviđaju mi se cipele ni kapa!

    ОдговориИзбриши
  4. Stajling je odlican, mnogo mi se sviđa
    Love_friend1

    ОдговориИзбриши
  5. Jednostavno sve je savrseno
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши