expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 1. 2015.

Free stuff - Besplatne stvari ♥

Hellou. (:
Bicu jako kratka , jer je ovo verovatno neki glitch.
Dakle , izasli su novi predmeti , verovatno za pravljenje
nekih stripova. Ali besplatni su. Imate razne pozadine ,
predmete itd...
Kupite dok mozete. ♥
Idite u vas apartman , pa u suite shop i idite 
u novo/new i onda cete videti ovo:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Zatim pomocu klizaca spustajte gore-dole i videcete
jos puno predmeta.
Sta da Vam kazem , kupujte dok mozete. Verovatno
je neki glitch od strane Stardoll. :) ♥
Ja sam sve kupila i to po 4 od svakog predmeta. xD

-Komentarisite. :]
(Komentarisanja ovog posta donosi 15 poena)


9 коментара:

  1. Анониман1.1.15. 11:12

    Ovo je SAVRSENO♥ Ima dosta lepih I Zanimljivih predmeta, a pored toga oni su BESPLATNI♥♥♥ Sigurno cu nesto kupiti♥
    Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.1.15. 11:13

    Kupila sve jos uvece oko 3, jer su svi zaspali pa nisam imala sta da radim xD
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.1.15. 14:26

    Sve sam pokupovala hahhhha

    ОдговориИзбриши
  4. Sve sam kupila po deset komada,jer mi se jako svidjelo i moze se svasta napraviti.Moja sestra je kupila to i napravila prasumu sa planinama i rijekom nocu,a na jednoj planini stavvila dim i vatru,pa je izgledalo kao vulkan.A ja sam dvije sobe sa tim uredila

    ОдговориИзбриши
  5. Kupila sam sve, po 5 komada.:-)

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam kupila sve,jer je jeftino hahahah :)

    ОдговориИзбриши