expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 1. 2015.

Weekly recap #13 ♥

Hellou. :)
Jos samo malo i zimski raspust je gotov.
Prosto ne mogu da verujem. :/ No , 
posto jako zurim odmah cu poceti sa postom.

U ponedeljak smo dobili jednu novu tribute trgovinu , 
tacnije Tommy Hilfiger tribute trgovinu.
Mogu vam reci da je ovo definitivno moja omiljena
trgovina. Ovaj brend prosto obozavam i zaista
su savrseno napravili sve predmete. Cene jesu visoke ,
ali svako moze priustiti bar jedan predmet , makar
to bile i cipele. :) Sve u svemu , pun pogodak. ♥

Sledeca novost objavljena je u sredu. Konacno
smo dobili novu kolekciju u trgovini Apres Ski.
Iskreno , kolekcija nije nista posebno. Ocekivala
sam stvarno mnogo lepse predmete. Nekako su mi
previse kic. I jedini predmet koji mi se stvarno dopada
je ovaj crni kaput. Zaista sam razocarana. I cene su
previsoke , bar za ovu trgovinu. :/ 


Poslednja novost objavljena je u petak.
Dobili smo jos jednu novu kolekciju , ali
ovog puta kolekciju dekora trgovine Winter Peak.
Neki predmeti su zaista vrhunski , poput ovih sijalica ,
kauca , lampe itd... Dok su neki previse kic. Ali nekako
cela kolekcija mi ne ide zajedno , ako odete u starplazu
videcete i sami. Cene su takodje previsoke. Za sada 
definitivno necu nista kupiti , no moze se desiti da kupim ove
sijalice. :D ♥

-To bi bilo to za ovu nedelju.
-Vidimo se sledece nedelje. ♥
-Uradite anketu. :)
Koja novost Vam se najvise dopala u protekloj nedelji?
Nova trgovina TOMMY HILFIGER tribute
Nova kolekcija trgovine Apres Ski
Nova kolekcija trgovine dekora Winter Peak
Poll Maker



-Komentarisite. :]



6 коментара:

  1. Pa jedina trgovina koja je izašla u proteklih 7 dana,a da mi se sviđa,jeste Tommy Hilfiger tribute jer je jako jednosatna,lepa.....

    -MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12.1.15. 17:42

    Želim da uplatim Royality ali moja mama ne zna da ja igram Stardoll a nemam ni kredit za superstar. Sta da radim, i koliko kosta najjeftinija opcija za superstar porukom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман12.1.15. 17:43

      I Mico ili bilo koja blogerka molim vas pomozite.

      Избриши
  3. Najvise mi se svidja trgovina Tommy Hilfiger tribute.Kupila sam nekoliko stvari i trgovina je stvarno prelepa *Q*

    ОдговориИзбриши
  4. Najvise mi se dopala nova kolekcija trgovine Apres Ski.
    Teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  5. Tommy Hilfiger je jako dobra kolekcija

    ОдговориИзбриши