expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 1. 2015.

New HotBuys outfit #10

Hej Girls!

Stigao nam je Novi HB predmet,
pa pogledajmo ga:


Ove pomalo prozirne čizme sa gore zelenim rubom
i crnim pertlama mi pomalo liče na
vojničke zbog ove zelene boje.
Definitivno mi se ne sviđaju
i ne kupujem ih.


Outfit za SD:


Hahah,spremna je za vojsku.
No i nije tako ni loše,no nije moj stil. xD

Koristila sam:



Ukupno: 16SD




Outfit za sc:


Outfit je okej,pomalo prozračan
zbog bijele haljine.


Koristila sam:




Ukupno: 123SC.



Što mislite o HB predmetu?
A o outfitima?
Koji vam je bolji/ljepši?
Zašto?



Najaktivnija komentatorica ove rubrike je:
NiceLory12.

Čestitam ti!
Tvoja nagrada je 10sd iz Liste želje.
Stavi nešto u svoju listu želju do 10SD i napiši
u komentar i ja ti kupujem.


Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe novi HB predmet.


Komentirajte.



(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



4 коментара:

  1. Анониман7.1.15. 08:37

    Hb mi nije nešto xD
    Outfiti su slatki i lijepi *--*
    Lijepši mi je 1 haha vojska ;3
    Hvala, staviti ću i javiti na chatu :)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.1.15. 08:45

    I stavila sam u listu zelja :)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  3. Kupit cu ti cim dodem na komp :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши