expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3. 1. 2015.

HotBuys Military Dress ♥

Hellou. (:
Evo prvog Hot Buys ovog meseca. Ne znam zbog cega ,
ali nisu objavili celu grafiku sa svih deset predmeta... No , 
verovatno cemo saznati sve uskoro. :D

Evo kako izgleda haljina:
Mozete je pronaci u trgovini Bonjour Bizou , po ceni od 23 stardolara. ♥
Dizajn haljine nije los , cak me podseca i na LE haljine...
...ali boja je uzasna. Definitivno nikad ne bih kupila
bilo sta sto je ove boje. :/ I cena je prevelika. Preskocicu
ovaj HB. :( ♥


-Da li vam se dopada haljina? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)


6 коментара:

  1. -Haljina i nije nesto.
    -Ne kupujem je.Razlog je taj sto mi se ne baca toliko sd na haljinu takvog izgleda.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Interesuje me da li cete opet praviti SOSD kartice i ako je odgovor da,kada?Pitam jer na zalost kada ste pravili SOSD kartice ja nisam bila redovna na blogu i jako mi je zao sto nisam,jer mi se nagrade mnogo svidjaju

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  3. Mislis sliku na blogu?
    Objavili su je. :)
    A inace,haljina mi je grozna. :P

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina mi se ne svidja,i ne kupujem je.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши