expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5. 1. 2015.

Weekly recap #12 ♥

Hellou. (:
Izgleda da sam se opet razbolela. Mnogo me boli stomak ,
ali nikad me nije ovako boleo , bukvalno se savijam od bolova.
Kasljem jos gore nego prosli put. A bukvalno se tresem koliko mi je zima , a u kuci je preko 25 stepena. Verujte mi nije mi ni do cega , tako da ce sutra biti 2. runda MWG takmicenja. 
Casopis ce kasniti , ne znam koliko jer jos nisam ni pocela sa pravljenjem. :/ ♥

Prva novost objavljena je u ponedeljak. Dobili su novu trgovinu
DOLCE & GABBANA Tribute i kolekcija se zove "Once upon a time in Sicily". 
Od ove trgovine sam ja , bar , mnogo ocekivala... I razocarala sam se. Predmeti
su nekako meni presareni i uopste nisu prikladni za ovo godisnje doba , ovo je
nekako vise prolecna kolekcija. Cene su ok , na moje veliko iznenadjenje , za
ovu trgovinu jer je ova zaista poznata marka. Nemam vise sta da dodam , tako
da prelazim na drugu novost...

Sledeca novost nas je sve obradovala. Objavili su je u utorak.
Dakle , u starplazi je bila velika akcija od 20% do 50% snizenja.
Snizenje je sasvim ok i veoma me je obradovalo , ali bas je kratko
trajalo... :/ ♥

I kao i obicno , u sredu nam je stigla nova kolekcija trgovine
Callie's Picks. Kolekcija se zove "New Years With Callie". Inace ,
ova kolekcija je posebno osmisljena za docek Nove godine , tako
da su nas lepo obradovali. No , ja sam ocekivala mogo lepse haljine.
Ali sta je tu je. Inace iznenadilo me je to sto je bilo samo dva predmeta u starkovanice ,
a kolekcija ima dve stranice. Bas me je neprijatno iznenadilo.

Sledeca novost objavljena je u petak. Dakle , u petak je objavljeno
da je to bio poslednji dan za kupovinu bilo kog Hot Hot Buys predmeta.
Sta je ko kupio , kupio je. Sad je gotovo. :/ ♥

Pretposlednja novost objavljena je u petak. Dobili smo novu
kolekciju trgovine RIO Chicas. Kolekcija mi se uopste ne dopada ,
sve je previse kic i skupo je. Jedino sto mi se dopada su ove pink visoke
potpetice/stikle i to je to. Jako sam se razocarala , jer sam ocekivala mnogo
bolje predmete. I da , mnogo me je iznerviralo kada sam videla ovu tigrastu
jaknu , mislim zasto su stavili jaknu na kojoj je jedna ruka presavijena u laktu , kad
nase lutke ne mogu menjati oblik i polozaj bilo kog dela tela. Sa tom jaknom moja
lutka izgleda kao da ima 4 , a ne dve ruke. :/ ♥

Poslednja novost protekle nedelje objavljena je takodje u petak.
Dobili smo jednu novu ponudu koja traje do 8. januara. Ako potrosite
100 stardolara u starplazi , kao poklon dobijate ovu torbu sa ovom
slatkom kucom unutra. Inace , poklon cete dobiti tek 9. januara. Iskreno ,
ova ponuda nije losa za one koji su planirali da potrose toliko stardolara
u starplazi , ali za one koji nisu planirali , mnogo je dati 100 stardolara zbog jedne
torbe , zar ne?! :/ ♥

-To bi bilo to. Vidimo se sledece nedelje. ♥
-Uradite anketu. :)

Koja novost vam se najvise dopala u protekloj nedelji?
Nova trgovina DOLCE & GABBANA tribute
Veliko snizenje u starplazi (20% - 50%)
Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - New Years With Callie
Hot Hot Buys - poslednja sansa
Nova kolekcija trgovine RIO Chicas
Nova ponuda - Torba sa slatkom kucom (starplaza - 100sd)
Poll Maker



-Komentarisite. :]



3 коментара: