expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 1. 2015.

MWG #2 runda ♥

Hello. :)
Evo konacno i druge runde ovog takmicenja. ♥

Kao sto vec svi znate , takmicarke su:
loveladynika123
MissMaki1
MilenaColl27
NataStarDoll01
DivaKata
Emariplay007
anastevic05
KittySarah1122
jannettxx
zippygirl6

A sada , evo njihovih radova:
•loveladynika123•
Ja sam je ocenila 10/10
Smatram da je ovo jedan od najboljih outfita
koji sam u zivotu videla! Svaka pohvala! ♥

Sledeca takmicarka je:
•MissMaki1•
Moja ocena: 10/10
Jednostavno outfit je cisto savrsenstvo.
Odlicno si se setila da dzemper ispod bude beo ,
jer ne ide da je ceo outfit jedne boje. Sve pohvale. ♥

Sledeca takmicarka je:
•MilenaColl27•
Moja ocena: 7/10
Dala sam ti sedmicu zato sto nisi trebala izabrati
ovaj "dzemper" , zato sto se providi. Ako si ga vec
izabrala trebala si obuci neku crnu jaknu preko. :/
I da , zaboravila si da napises zasto volis , a zasto
ne volis zimu , pa sam ti zbog toga dala ovu ocenu.
Ali sve u svemu , outfit nije los. ♥

Sledeca takmicarka je: 
•NataStarDoll01•
Nazalost , nisam nigde mogla da pronadjem tvoju
sliku i opis tako da automatski ispadas. Izvini :/

Sledeca takmicarka je:
•DivaKata•
Moja ocena: 10/10
Veoma kreativan outfit. Lepo si
uklopila boje. Jedino mi se ne dopada
narukvica , ali nisam htela da ti dam manju
ocenu zbog toga. To je sitnica. :D

Sledeca takmicarka je:
•emariplay007•
Moja ocena: 10/10
Mnogo mi se dopadaju boje. Savrseno si
uklopila ovaj dugacki dzemper i cizme. Jedino
bih ja mozda izabrala neku belu majicu ispod umesto
ove pink. Ali opet i sa ovom majicom je ovaj outfit 
pun pogodak. ♥

Sledeca takmicarka je:
•anastevic05•
Moja ocena: 10/10
Jako mi se dopada outfit. Veoma je moderan i
neobican. Mnogo mi se dopada kaput. Jednostavno
savrsen outfit. Ne bih nista promenila. ♥

Sledeca takmicarka je:
•KittySarah1122•
Moja ocena: 10/10
Outfit je zaista jako dobro iskombinovan.
Ovako nesto bih ja nosila cak i u stvarnosti.
Jedino ova kapa , ali posto sam procitala da 
ona nije u sklopu outfita dala sam ti desetku. ♥

Sledeca takmicarka je:
•jannettxx•
Moja ocena: 8/10
Outfit nije lose iskombinovan. Cak mi se dopada
kako si uklopila boje cizma i ovog velikom sala. Jedino
sto mi se ne dopada je ova haljina ispod. Trebala ti je
neka bela majica ispod , pa sam ti zato dala osmicu. ♥

I poslednja takmicarka je:
•zippygirl6•
Moja ocena: 10/10
Ovo je bas jedan casual outfit. Ali mi se dopada
sto si dodala ovaj sal koji se savrseno uklopio uz celokupan
outfit. Sve pohvale. ♥

Sada , trebam njih 5 da izbacim , a veoma mi je tesko
jer ste sve zaista savrseno odradile zadatak. :/

Ispada: NataStarDoll01
Zatim , nazalost ispada: MilenaColl27
Zatim , na moju veliku zalost ispada: jannettxx
E sada sam morala birati od njih 7 , a sve su dobile
desetke tako da sam odlucila da moram sada gledati
apsolutno sve...
Tako da ispadaju:
zippygirl6 i na moju veliku zalost...
DivaKata... :/

Zao mi je , vise srece drugi put! :/ ♥

Moram posebno pohvaliti jedan outfit , a to je
outfit od loveladynika123. Svaka cast! ♥

I da , ne mogu da verujem koliko smo sve slicne. Bukvalno
ja isto volim zimu iz istih razloga kao i vi i mrzim je iz istih
razloga kao i vi. ♥

Sledeci zadatak (2. runda):
1. Trebate da napravite outfit kako bi ste vi obukli
vasu lutku za docek Nove Godine (obavezno haljina).
2. Ispod slike ukratko napisite kako ste vi proveli Novu godinu.
Sliku stavite u prezentaciju i napisite da je za ovo takmicenje.
*Molim da izbrisu svi slike iz 1. runde
-Kada zavrsite obavestite me u komentar ili na Stardoll-u (porukom).

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)









6 коментара: