expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 1. 2015.

Vintage HollyWood Makeup Look - Makeup with Nathalie 117#

Hello dollies!

Jutros sam nesto raspolozena za pisanje, a sobzirom da sam zadnjih dana neaktivna, resila sam da vam danas pored 50 random facts about me koji mozete procitati dole, napisem i jedan makeup.
Ovo je makeup koji su najvise nosile holivudske glumice poput Merlin Monro sezdesetih i pedesetih godina. Jako je jednostavan i jeftin. Stvarno je jako lak i ne treba da budete makeup guru da biste ga napravile.
Ovo je makeup savrsen za svaku priliku, a lepo stoji an svim tipovima ociju i usana.
Pa, ako vam se dopada i zelite da znate kako da ga napravite, nastavite da citate :)
Krecemo! ♥

Pocecemo s licem. Uzmite Transform marker u beloj boji i staknite predeo na nosi, uglove ociju, ispod obrva i zarez na usnama. Dodajte i bronzer, hajlajter i rumenilo.
Vreme je za ajlajner. Stavicemo crni na gornji deo oka i izvuci, a ostatak cemo popuniti jaaako svetlo bez, skoro belim, samo sto njega necemo izvlaciti.

Na kapke stavicete jedan sloj bele senke, a onda cete izmedju te bele i bele kod obrva preci braon senkom, i malo je pojacati u spoljasnjim uglovima ociju, kao na slici.
Uzmizte neki tamni karmin. Onaj koji smo dobile od akademije ce savrseno uraditi posao. I dodajte sjaj.

I, to je to!

Kao sto vidite, jako je jednostavan!
Mani se mnogo svidja. 
Sta vi mislite?
Da lo vam se dopada? Probacete?
komentar = 15 poena
P.S. Idemd a pisem roman :)

7 коментара:

  1. Makeup je jako dobar,bas mi se svidja.Jedino sto bih ti zamerila jeste sto si dodala sjaj,jer mislim da bi i makeup bez toga bio savrsen,ali je i ovako.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se jako svidja.Sigurno cu ga probati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Make-up je savrsen,nemam zamerki,ih ko da sam ja neko da tebi zameram xD

    ОдговориИзбриши
  4. Vidjala sam ovakve make up-ove i bas su mi kul i slatki.Hvala na ideji! :)

    ОдговориИзбриши
  5. OBORILA SI ME S NOGU MAKE UP JE SUPER
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши