expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 1. 2015.

MWG #3 runda ♥

Hellou. :)
Mogu vam reci da mi nikad nije bilo teze da
ocenim outfite. Zaista ste se jako potrudile i
sitnice su preovladale. ♥

Takmicarke:
loveladynika123
MissMaki1
Emariplay007
anastevic05
KittySarah1122

Tema: Docek Nove Godine


Takmicarka loveladynika123 i njen outfit:
Moja ocena: 9/10
Dala sam ti devetku zato sto mi se nije dopala boja
torbice. Nekako mi se ne slaze uz ovaj outfit. :/
Kao sto sam vec napomenula , sitnice su preovladale.
Ali sve u svemu , divan outfit. :)
(Ocena iz prosle runde: 10/10)

Takmicarka MissMaki1 i njen outfit:
Moja ocena: 9/10
Jednostavno mi se nisu uklopile stikle i
ova velika bela narukvica je suvisna. :/ Ali mnogo
mi se dopada haljina. Svaka cast! ♥
(Ocena iz prosle runde: 10/10)

Takmicarka emariplay007 i njen outfit:
Moja ocena: 9/10
Ceo outfit se savrseno slaze. Ali nekako mi se 
ne dopada haljina. Sve u svemu , medju najboljim
outfitima! Sve pohvale. ♥
(Ocena iz prosle runde: 10/10)

Takmicarka anastevic05 i njen outfit:
Moja ocena: 10/10
Savrsen outfit. Sve si tako dobro uklopila. Nikada
ne mozete pogresiti sa crnom bojom. Sve pohvale. ♥
(Ocena iz prosle runde: 10/10)

I poslednja takmicarka KittySarah1122 i njen outfit:
Moja ocena: 10/10
Jednostavno si me "oborila s nogu" sa ovom haljinom.
Predivna je. Sve si savrseno iskombinovala. Svaka cast!
Ovog puta je tvoj outfit najbolji! ♥
(Ocena iz prosle runde: 10/10)

Nazalost , od vas 5 ispada 2 takmicarke.
A , takmicarke koje ispadaju su...:
MissMaki1
emariplay007

Zao mi je. Vise srece drugi put. Poslacu vam utesne nagrade. ♥
Najbolji Novogodisnji outfit: KittySarah1122

Poslednji zadatak:
1. Idete na zurku u diskoteci , a tamo je vasa simpatija.
Obucite vasu lutku za tu priliku. Mozete obuci
sta god zelite. :)
2. Napisite u opisu slike da li ste skoro bili na nekoj zurci
i kako vam je bilo...
P.S. obavezno naznacite da je za moje takmicenje ♥

-Kada zavrsite , obavestite me porukom na Stardoll-u. ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
P.S. posetite moj drugi blog:








7 коментара:

  1. Анониман13.1.15. 18:47

    Hvala ti mnogo :) ♥♥♥ Drago mi je da ti se moj outfit svideo :)
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13.1.15. 21:19

    MENI JE OUTFIT KOJI SI POHVALILA NAJODVRATNIJI :)
    UKUSI SU RAZLICITI ALI NE VIDIM NISTA LEPO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svašta.Jeste da svako ima svoj ukus,ali što si upotrebila tako grubu reč 'najodvratniji'?Mogla si bar reći 'Žao mi je ne sviđa mi se autfit,sljedeći put se potrudi više.'I ništa ne bi bilo,no znam da će na ovom tvom komentaru biti puno hejtanja,ali moj komentar nije hejt već sam te upozorila da ne koristiš ili upotrebljavaš riječi poput te koju si sad upotrijebila.Ona se svakako trudila i trebaš da cijeniš njen trud u rad.To je to od mene.Više neću trošiti svoje riječi na ovakve komentare,a niti svoje vrijeme.

      Избриши
    2. Slazem se Lejla,a mozda je i neka od onih sto su ispale,pa joj je krivo.Vidis da nema potpisa,a anonimni obicno stave potpis

      Избриши
    3. Анониман15.1.15. 15:40

      Slažem se. Moraš gledati s pozicije kandidata koji se trudio! On se nije morao natjecati >:(

      Избриши
  3. Анониман13.1.15. 23:09

    Imas pravo za torbicu, kad sam je ja stavljala izgledala mi je crno sad tek vidim da je smeđa :D - loveladynika123

    ОдговориИзбриши