expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 1. 2015.

Weekly recap #14 ♥

Hellou. :)
Ne mogu da verujem kako je brzo prosao
ovaj zimski raspust. I ne mogu da verujem da je
vec 18. januar , kao da sam juce tek docekala Novu 2015. godinu.
Vreme zaista mnogo brzo prolazi...


Ova nedelja je zaista lepo pocela. U ponedeljak smo dobili
novu kolekciju trgovine Young Hollywood , hmmm... nisam ocekivala. Kolekcija i nije nesto posebno , ocekivala sam mnogo 
lepsu. Jedina stvar koja mi se dopala je definitivno
ova bela dugacka haljina. Ali posto nisam ni znala da 
ce ova kolekcija izaci , zakasnila sam i kada sam videla
sve je bilo rasprodato. :/ Sve u svemu , kolekcija nije losa. ♥

Sledeca kolekcija izasla je u sredu. Cim pomenem
sredu i "vrapci" znaju da je izasla nova kolekcija
trgovine Callie's Picks. Ovoga puta kolekcija se zove
"Black Is The New Black". Iskreno , meni se uopste
ne dopada. Smatram da je cist promasaj. I cene su 
previsoke. Bar za ovu trgovinu. :/

Poslednja novost ove nedelje objavljena je
u petak. Na moje veliko odusevljenje , dobili
smo novu kolekciju trgovine Strike A Pose. Uvek
se prijatno iznenadim kada ova kolekcija izadje. 
Predmeti su uvek vrhunski osmisljeni i napravljeni.
I definitivno vrede svakog stardolara. Ali nazalost ,
ja nisam znala da ce kolekcija da izadje... Zamislite ,
ovoga puta sam na vreme usla u trgovinu i skoro sve
je bilo dostupno , ali pogodite , nisam imala stardolare. :/
Inace , kolekcija je pun pogodak. ♥

P.S. Ako ste primetili , nisam ubacila novost o zatvaranju
trgovine GameOne , jer je to tuzna vest i nema o cemu mnogo
da se pise. :/ ♥

-To bi bilo to za ovu nedelju. Vidimo se sledece nedelje. ♥
-Uradite anketu. :)


Koja novost vam se najvise dopala protekle nedelje?

Nova kolekcija trgovine Young Hollywood
Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Black Is The New Black - Issue No. 33
Nova kolekcija trgovine Strike A Pose
Poll Maker

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)




7 коментара:

  1. Анониман18.1.15. 11:15

    I dalje zalim za Strike A Pose :( moracu da dosadjujem nekome da mi proda nesto za ispod 600 sd sto ce biti tesko xD :(
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  2. ZAO MI JE STO NEMOGU NISTA KUPITI U TRGOVINI Young Hollywood JER NEMAM STARDOLARE
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши
  3. Nazalost, nije se imalo stardolara pa nisam nista kupila, niti sam stigla. :)

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se Strike A Pose
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  5. Mmm ona bijela duga haljina je preprepre❤❤

    ОдговориИзбриши