expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 6. 2014.

Grafikeee ♣

Heeeeejjjj!
Kako ste??? :D
Ja sam super!!! ^-^
Naucila sam biologiju,konacno! xD
Posto se vas desetoro prijavilo za grafike vreme ja da vam ih pokazem XD

Evo grafika:
Za MissShanaya:
za fllora.stardoll:
 za kristina1Silk
za  LuckyMicika:
 za prettymary155

za  MyLovee555:
 za jovanavujovic:
 za StarVanjaDoll:
za MinaBabyBaby:
za MissSaritaJo:

 Etooo :D
Nadam se da vam se svidja ^-^
Meni se svidjaju! :D
Molim vas iskreno misljenje u komentaru!
-KOMENTARISITE!
 

9 коментара:

  1. Анониман1.6.14. 20:13

    Hvala ti mnogoo, predivno je *-* :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.6.14. 20:48

    Grafike su ti prekrasne, imas dara.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Preljepe su *__*
    Najljepse su od MissSaritaJo,pre mocne cu.
    Jel mogu i ja dobiti?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2.6.14. 09:21

    Hvala ti mnogo za grafiku!!!I da grafike su extra!!!♥

    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. samo si stikle pravila moze i za mene jedna grafika ali da nisu stikle
    bekaminameka

    ОдговориИзбриши