expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 6. 2014.

Runda #5 - Najbolji stilista ♥♥♥ ;)))

Kasnim.
Znam.
Sorri zbog toga! 

I da vidimo ocene: 
jovanavujovic: 
 
 6/10 - Previse obicno,a i nije bas za posao.

elejotela:
 

7/10 - Pa...ne verujem da bi sa naocarima za sunce isla na posao xD

MyLovee555: 

 

10/10-Dugo sam razmilsljala sta da ti dam zbog torbe,ali ona je pree kjut i upotpunila je outfit!Svaka cast! ♥

emogirl_20:

 


8/10 - Ove cipele nikako ne idu!!! Bice bolje sledeci put ;))

IvaCoolCool: 



8/10 - Nekako kao da nesto fali.Neki detalj poput ogrlice ili narukvice!

Mini-Maus. : 



9/10 - Bila bi cista 10 da nema ovih carapa. 

Ispadaju: 
monsterhigh2891
CelebJasna


Ostalo vas je 6!!!
Sledeca tema je: Party ♥♥♥ 

Uzivajte u radjenju zadatka ♥ 

Love youuu.....

 

2 коментара:

  1. Анониман1.6.14. 12:45

    Jojjj bas sam sretna sto sam osvojila 10 bodova, ali naravno i drugi su superr :D Ja sam vec sastavila outfit za temu party, i stavila sam u prez. sliku :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ti bila poslala na mejl na hongout,pogledaj


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши