expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 8. 2014.

#2. Runda 'Osmisli svoju kolekciju' - OSK. ♥

Hej svima! (:
(Po drugi put danas. ×D)

Došla je i druga runda OSK-a. :'D
Ne piše mi se uvod,tako da pređimo na stvar. .___.

hanatopkitty
NIJE URADILA. DISFALIFIKOVANA SI. :P

MinaBabyBaby
Savršenstvo.. *------------*
Ideja je stvarno za pohvalu. (:
Celokupna ocena; 1O/1O
Sve tvoje ocene; (PRVA RUNDA: 9/1O) & (DRUGA RUNDA 1O/1O)

AndreadeaGirl
Prelepo. :)
Da sam na tvom mestu,moguće da bih dodala malo više stvari.. Ali ovako je jako uredno. Nisi promašila temu,tako da mi se jako sviđa. :D
Celokupna ocena; 9/1O
Sve ocene; (PRVA RUNDA 1O/1O) & (2. RUNDA 9/1O)

KittySarah1122
Sviđa mi se ideja,ali celokupna scenografija i ne baš. Ja mrzim kada neko stavi ove kutije&kese po sobi.. Takođe mi se ne sviđa ova daska u ormaru. (xD). Po meni,scenografija izgleda aljkavo,i nije baš za 
pohvalu. ;/
Celokupna ocena; 8/1O
Sve tvoje ocene; (PRVA RUNDA 8/1O) & (DRUGA RUNDA 8/1O)

MilenaColl27
Ne sviđa mi se. :OO
Ovako; Kao što sam rekla gore,ne volim kada neko nabaca te kese&kutije jer izgleda aljkavo. Ne sviđa mi se to crno postolje,jer se i ne slaže baš sa ovom sobom (Dressingroom) jer je blaga. Meni ovo ne predstavlja nikakvu podelu.. Čini mi se kao da je ovo trgovina samo za imućne.
Celokupna ocena; 6/1O
Sve tvoje ocene; (PRVA RUNDA 7/1O) & (DRUGA RUNDA 6/1O)

mirhacool
Opet mi se ne sviđa. ;/
Ovde ne postoji nikakve podele,i  savetujem ti da se ugledaš na AndreadeaGirl.
Celokupna ocena; 7/1O

JosipaS.
Mora da me zezaš. -__-
Ovde postoji 'nekakva' podela.. Ali boje se uopšte ne slažu. Mislim da je ova scenografija jedan obični FRIK!  Neke haljine bi trebalo da zamene mesta.
Celokupna ocena; 3/1O
Sve tvoje ocene; (PRVA RUNDA 6/1O) & (DRUGA RUNDA 3/1O)

OVE RUNDE NAPUŠTAJU NAS;
JosipaS.
Žao mi je,ali ti si imala najmanji broj bodova,i tvoja scenografija mi se najmanje dopala.

Prolaze dalje;
hannatopkitty
AndreadeaGirl
MinaBabyBaby
mirhacool
KittySarah1122
MilenaColl27

Ove runde u vodstvu;
AndreadeaGirl
MinaBabyBaby

SLEDEĆI ZADATAK;
Napravi kolekciju u 'običnom' stilu.
Nešto poput Basica.. Ne znam kako da objasnim. (:

Uradite do 2.O8! ♥

To je to!
Komentarišite i osvojite 15 poena na svoju SOSD karticu! :]

xoxo,
- Ancika004 ♥






11 коментара:

  1. Анониман28.8.14. 14:16

    MinaBabyBaby i AndreadeaGirl su zaslužile da budu u vodstvu jako su im lijepe scenografije i puno mi se sviđaju
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.8.14. 14:20

    super je scenografije su odlične šteta i ja bi se natjecala
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 14:52

    Ja sam podelila na jednoj strani je odeća koja je jeftinija a na drugoj ona skuplja i lepša.:)
    Ali ok nema veze važno je da sam prošla dalje.:D
    Ovaj put ću se jako puno ali stvarno jako puno potruditi.:D
    Nisi napisala sledeću temu. :'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Scenografije su super,ali scenografija AndreadeaGirl je najboljaa. *__*

    -260 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28.8.14. 20:46

    MinaBabyBaby i AndreadeaGirl su stvarno zaslužile vodstvo.:) Imaju i isti broj bodova.:)♥ Sretno svima dalje, i nisi napisala sljedecu temu.:')
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.8.14. 10:53

    Najvise mi se svidja scenografija MinaBabyBaby. Savrsenstvoo. ^.- ♥ Ali i od AndreadeaGirl je prelijepa. Svaka cast i srecno svima. :)<3
    -fancyM.M.<333

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.8.14. 23:20

    Srecna sam sto sam prosla dalje...Koja je sledeca tema??
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30.8.14. 16:43

    Po meni najlepsa je scenografija od MinaBabyBaby,i srecno svima..... =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je naljepše od AndreadeaGirl i super je.
    Sretno svima! ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман1.9.14. 23:56

    Jesam :)
    -AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши