expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 8. 2014.

Obaveštenje ;/ ♥

Hej svima.. (:
( NE ZNAM ZAŠTO SAM NAPISALA SREĆNOG SMAJLIJA* )

Svima se unapred izvinjavam što kad krene škola možda neću stići da pišem postove svaki dan. Ali,kada pogledate sa druge strane sve bloggerice imaju i svoj privatni&društveni život. Prošle godine sam se jedva izvukla da prođem 5,OO. Volela bih da prođem odlično i ove godine,i da se pokažem u samom startu. A tu su i druge obaveze osim škole; Privatni časovi engleskog,folklor,lektire.. A pošto moj brat [Rođeni] u septembru kreće u 1. razred,ja moram da ispunim očekivanja rođitelja i da njega podučavam [Srpski,matematika,engleski,priroda i društvo..]. Vi možda mislite da je lako podučavati za 1. razred,ali još niste upoznali Vladana. A pošto je tako nemiran,dobijam platu. [Savršenoo za uplaćivanje.. *---*]
Tako da i ja imam obaveze kao i svi tennageri,i kao i sve bloggerice. ♥
A i,kada sam napravila svoj Tenn blog (Posetite ga klikom ovde),imam i manje vremena.. ;/
I molim Vas,učlanite se u blog,jer nam treba 1O+ članova. :D ♥

Danas ću Vam objaviti USN.. (:

Komentarisanjem dobijate 15 poena na svoju SOSD karticu. :*

xoxo,
- Ancika004. ♥



9 коментара:

  1. Анониман29.8.14. 13:25

    Ides na folklor? I ja. Imamo nesto zajednicko.♥ Pa normalno je da ne budes aktivna svaki dan kad pocne skola. Skola je i usimo se jer svi hocemo naravno 5.:)♥ Neki citatelji kao ja necu posjecivati svaki dan blog.:)♥ To je Okey.♥
    -DivaKata 85 poena.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.8.14. 15:28

    Pa i ja idem na folklor.Ja mislim da je okej to što ne pišeš baš svaki dan.Pa i ja nekad nemam vremena da komentarišem sve.Ali naravno to sve nadoknadim,pa i ti ćeš.I ja isto učim i pripremam se za školu.Shvatam te totalno.To je okey.♥♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Okej je to sto ne pises svaki dan.Svi imaju svoj zivot.Kapiram te...A sada mora da se uci puno zbog nove skolske godine..

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29.8.14. 23:12

    Razumem te u potpunosti..I ja takodje idem na folklor :D I ti uopste nisi u obavezi da pises po 2-3 posta dnevno..Mozes pisati i samo vikndom sto se mene tice :D Otkad si postala bloggerica ti si uvek bila aktivna i sada je red da se i ti malo odmoris....
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман30.8.14. 08:10

      Hvala ti sto me podrzavas,a to sto si pisala 'Trebas da se odmoris',ne pisem ja sad 7 meseci pa da sam se necega umorila.. Ja cu idalje pisati redovne postove,ali mozda nekad ne stignem zbog obaveza. ;-) ♥

      Избриши
  5. Анониман30.8.14. 14:09

    Totalno te razumem,svi mi imamo svoj zivot i sto se mene tice nemoras da pises svaki dan.......
    -jovanavujovic♥

    ОдговориИзбриши
  6. Normalno je da nećeš biti aktivna tijekom škole,tko hoće.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши