expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 8. 2014.

Stardoll nepravda #4


Hi!
Samo nešto da vam kažem.Danas objavljujem izvlačenje povodom 18O.OOO pregleda.:)
Pa počnimo sa postom..:D

Za današnju stardoll nepravdu sam izabrala stardoll zadatke.
Pa počnimo.

Kao prvo,svi mi znamo da za stardoll akademiju treba odvojiti puno sume novca,tj.stardollara.Iako nam je to možda od ušteđevine koju smo sakupljali za neki odjevni predmet ili kosu.Takav je slučaj kod većine,pa tako i kod mene.
Evo jedan zadatak koji većinu igrača na ovoj igrici muči kao i mene:
To jest,da dizajniramo odjevne predmette u stardollarima i kupimo.
Ja sam izračunala,ukupno 24 stardoollara potrošiš na zadatak,a dobiješ znojnice i 3O starkovanica.
Mi smo potrošili toliko stardollara za koje smo se jako trudili da bi dobili..
OVO?
Pre su imale neke kao patike za starkovanice i kupiš dve one kao što ja zovem pidžame xD od 5O starkovanica.
I lako rešen zadatak.
A sad su uklonili to ..:/
Jako su nepravedni prema nama igračima.

Slažete li se sa mnom da je ovo nepravda?
Ako komentarišite ovaj post dobijate 15 poena na vašu SOSD karticu.
KOMENTIRAJTE! ♥
-EmanaaKoll

9 коментара:

  1. Анониман24.8.14. 12:38

    Da to stvarno nije u redu ,koliko moji rodaka i prijatelja je zapelo na tom zadatku :/



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.8.14. 12:58

    I da onaj zadatak kad moras kupiti ness s bazaara a ti tek 10. lvl pa moras cekat i to je stardoll nepravda!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 13:05

    To je nepravda, ja na svojoj drugoj lutci sam tu zapela. A moja prijateljica je na onome sto trebas kupit na bazaaru. A tek je 11 lvl.:/
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  4. neznam meni bas i nije nepravda.. jer u prethodnim zadacima ti daju npr.30 sd pa 10 i zaradis.. ja dok sam imala akademiju nisam uopce trosila jer sam i bila manji level tako da sam imala puno sd

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.8.14. 21:19

    I po meni je ne pravda, moja drugarica je 10ili11 level i zadatak joj je da kupi nesto na starbazaru.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман24.8.14. 22:50

    Slazem se da je to nepravda, jos potrosis sd a i kupis nesto sto ti se verovatno i ne dopada.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25.8.14. 00:14

    Slazem se da je to npravda..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман25.8.14. 12:38

    Ja sam akademiju završila pre nekoliko dana.:'D
    Kada završiš akadamiju dobiješ 10 stardolara i ako si odabrala lepotu dobiješ puno šminke.Ako si modu dobiješ odeću,a ako si dekor dobiješ valjda neki dekor.:/
    Ja sam odabrala lepotu.:)
    Na početku akademije se dobijaju stardolari a na kraju samo 30 starkovanica.:(

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  9. Avril Stardoll12.11.14. 10:04

    Meni je isto bilo jako tesko rijesiti onaj zadatak kupi dva komada nakita koje si dizajnirala u stardesign nakit,a prije toga pare nismo dobili.

    ОдговориИзбриши