expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 8. 2014.

Hot Buys Ripped Rock Denim ♥

Hellou. (:
(Po treci put za redom xD)

Evo mene i sa trecim postom ovog jutra. :D

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi predmet brenda Hot Buys. ♥
Tacnije , ove farmerke/duge hlace:
Mozete ih pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 18 stardolara. ♥
Farmerke mi se jako svidjaju , ali nekako su krace pri dnu. Da su skroz
uske , uz telo lutke , ja bih ih kupila. Zato sto mi se mnogo dopada dizajn. :/
Ali posto su kao "tri-cetvrt" (bermude) , necu ih kupiti. :/ Jos i cena ,
18 stardolara?! Da li su oni normalni?! O.o

Evo kako izgledaju ove farmerke/duge hlace u stvarnosti:
Lepe su , nosila bih ih u stvarnosti. *___* ♥

-Da li vam se svidjaju farmerke/duge hlace? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)





13 коментара:

  1. Анониман19.8.14. 11:29

    Svidaju mi se i kupujem ^_^


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.8.14. 11:40

    Na stardollu mi se svidjaju,ali u stvarnosti ih ne bi nosila...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.8.14. 11:51

    Vise mi se svidjaju na stardollu nego u stvarnosti i kupila bi ih da su skroz uske.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.8.14. 12:05

    Na stardollu su mnogo ljepse nego u stvarnosti.Mozda kupim kad sakupim novac
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  5. U stvarnosti ih ne bih nosila, no na Stardollu mi se sviđaju i možda ih kupim ]

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.8.14. 12:10

    Mislila sam na stardolare
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман19.8.14. 12:24

    u stvarnom zivotu bih se ispovracala ali na stardollu su ekstra
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  8. dje nalazis ove prave fotke
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  9. Na Stardoll-u su odlične, a u stvarnosti nisu nešto. Sigurno kupujem čim skupim još malo sd.

    - hanatopkitty

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.8.14. 09:59

    Vise mi se svidjaju na stardollu,a u stvarnosti ih ne bih nosila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20.8.14. 10:01

      U stvarnosti ih nebih nosila, a na stardollu su extra.
      -lila28love

      Избриши
  11. Анониман20.8.14. 11:16

    Farmerke su superr ali ja stedim sd za jednu maicu.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши