expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 8. 2014.

SOSD kartice #2 ♥

Hellou. (:

Secate li se posta u kom ste se prijavili vi koji
niste uspeli u prvom postu da narucite kartice , pa
sam ja napisala drugi... ♥
Natalija je napravila kartice za vas i evo kako one izgledaju:




















P.S. evo i prvog posta sa gotovim karticama:
To je za one koji vec imaju kartice , ali ne mogu da pronadju post. :D

Pronadjite vasu karticu i sacuvajte je na vas kompjuter. ♥
Od ovog posta , racunajuci i ovaj post pocnite da sakupljate poene. :) ♥
-Molim sve bloggerice da nakon ovog posta na kraju posta napisu
koliko komentarisanje tog posta donosi poena.

•Pravila
•Ne priznajemo kratke komentare poput: Cool , super ili tako nesto.
Sto duzi komentar , to bolje. ♥


Obavestenje za bloggerice:
Ako delite bodove , onda morate i nagrade.
Znam da neke bloggerice nisu ss , ali
mozete i vi da delite nagrade , tako sto napravite
neki profil , nakupite sc i sd i napravite nesto u stardesign-u
i to budu nagrade. ♥

To bi bilo to. :)
Ako vam nesto nije jasno , pitajte. :)
Evo i jos nekih postova vezanih za prikupljanje poena:

P.S. VI KOJI NISTE , POCNITE DA SAKUPLJATE POENE. 
Trebalo bi da procitate te postove ako ste ucesnik. ♥

To bi bilo to. :)

-KOMENTARISANJE OVOG POSTA DONOSI 15 bodova. ♥
-Komentarisite. :]


13 коментара:

  1. Анониман18.8.14. 12:50

    mnogo vam hvala za karticu pocela sam da sakuplja i vec imam 275 kada mogu poruciti nagradu
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.8.14. 13:44

    JA sam se prijavila za SOSD karticu jos davno ono prvi put i skupila nevjerovatnih 750 bodova *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.8.14. 15:10

    Ja jos nemam tu karticu, pa ako mogu dobiti? Hvala.♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  4. Kartice su predivne, hvala Natalija! <3

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 18:26

    Predivne su,ali ja je vec imam....
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.8.14. 22:28

    Natalija puno hvala za kartice,prelepe su stvarno! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.8.14. 22:30

    Tnx za SOSD karticu,divne su!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман18.8.14. 23:33

    puno hvala za sosd kartice divne su
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  9. Super!Hvala Natalja na kartcama super su!Ja sam krenula skupljat bodove,ali one koje su manje od 17 lvl nemogu da kupuju za bazzara!

    -Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман19.8.14. 12:49

    Prijava za karticu Majra5!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман20.8.14. 10:21

    Hvala za karticu stvarno su savrsene.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман23.8.14. 10:57

    Savrsene suu.. Ja je vec imam.:3

    fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман25.8.14. 11:40

    odlične su jedino što sam ih tražila 15 m danas sam došla kuć bome imate puno postova
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши