expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 8. 2014.

FOPS # 13 - Wild Child Tee

Heeejjj!
Kako ste mi danas?
Ja sam odlicnooooooo :D
Pre svega zelim da vam se zahvalim za neverovatnih 180 000+ pregleda ^----^
Hvala vam do neba i nazad!
Malo nam fali do 200 000 *Q*
I molim vas komentarisite OVAJ post
I molim vas da zapratite i posetite OVAJ blog,mnogo bi mi znacilo ♥ Vlasnice tog bloga je Karla (zippyGirl6) i jako bi volela da joj blog uspe :) 
A sada de predjemo na danasnji FOPS :)
Izabrala sam Wild Child Tee evo kako izgleda:
 Majica je prelepa *---*
Bila je u Callie's Picks,ali je nisam kupila...
Nije mi se svidjala,a i mislim da je kostala oko 30 sd
Sada mi se svidja majice i nema sanase da se pojavi opet u Callie's Picks jer je vec jednom bila :/
A evo i outfita:
Opet su sve stvari nedostupne....
Rekla sam vec da imam problem jer kod ove devojke.... Kod nje su sve stvari nedostupne,a bez outfita mislim da bi post bio nekako prazan 
Sve u svemu,outfit mi se svidja :D


Da li vam se svdija Wild Child Tee?
Imate je ili je zelite?
-Komentarisite!
(15 poena)
 -NataStarDoll01

12 коментара:

  1. mogla si kod mene raditi outfit i ja imam tu majcu:))

    ОдговориИзбриши
  2. pa ti ne moras da trazis samo kod te djevojke sto ima sve rare stvari mozes kod mene npr. ja imam dosta lijepe robe i uopste nije skupaa
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.8.14. 15:41

    ja je nemam kako mogu da je dobijem

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.8.14. 19:53

    Bas je lepa majica,nemam je ali je zelim.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.8.14. 19:54

    Majica je presavrsena,ja je nazalost nemam i zelim je.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23.8.14. 00:38

    Prelepa je...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23.8.14. 11:09

    Super je *O*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23.8.14. 11:51

    ja dugo trazim tu majcu i nasloa sam je kood natalije ali me je sramota da je pitam XD
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман23.8.14. 16:11

    Super je maica.*-*
    Ali je skupa na bazaaru.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  10. ja sam je nasla za 10 sd i sad se kajem jer je nisam kupila... :/
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши