expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 8. 2014.

Callie's Picks - spojleri ♥

Hellou. (:

Evo mene sa jos spojlera. :)
Ovog puta se radi o spojlerima za novu kolekciju
Callie's Picks trgovine koja bi trebalo danas ili sutra da izadje. ♥

Evo spojlera:




Vecina predmeta je iz trgovine MSW '13 koja je bila otvorena
dok je bilo MSW takmicenje prosle godine. :/
Tako da necu nista da kupujem jer cekam trgovinu MSW '14. :/ ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥




10 коментара:

  1. Анониман27.8.14. 15:26

    Pa kolekcija mi se svida, ali necu kupiti nista vjerojatno jer je vecina kako si rekla od proslog MSW. A jedva cekam novu trgovinu, MSW'14. Sigurno cu nesto kupiti.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Ja cu da kupim neke stvari koje prosle godine nisam :D Ali ne znam da li cu onda imati sd za MSW'14 :/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.8.14. 16:47

    Najverovatnije da neću ništa kupiti.:)
    Jer ako kupim neke stvari neću onda imat sd za MSW '14.(:
    Inače kolekcija je lepa i jedinstvena.*---------------*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Neću ništa kupovati,jer sam puno stvari uzela prošle godine u MSW 2013 prodavnici. ♥
    Sada samo čekam MSW 2014 prodavnicuuu. :D

    -195 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.8.14. 20:45

    Stvari su prelepe ali i preskupe
    LensLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.8.14. 10:15

    Kolekcija je savrsena,ali i skupa.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.8.14. 14:31

    sviđa mi se kolekcija jedva čekam da izađe sigurno neće bit niš za sc
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.8.14. 23:26

    Onako mi je,ali videcemo...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман31.8.14. 03:37

    Kolekcija je lepa ali i bice skupa.
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши