expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 8. 2014.

#1. Runda - 'Smisli svoju kolekciju'. ♥

Hellou. (:
( Kradem Milici potpis. ×D )

Eto,konačno je došao taj dan.. 25.O8.'14.. Neki su ga željno priželjkivali sa nadom da će im scenografija proći u sledeći krug,a neki su se ipak bojali kako će biti.. ×D ♥

Prijavilo se 14 dollies,ali će samo 12 moći da se takmiče.
A tih 12 su;
- hanatopkitty
- MinaBabyBaby
- mia.05.07.
- AndreadeaGirl
- CucaStar1
- KittySarah1122
- Borovnicica
- jannettxx
- MilenaCool27
- MissMaki1
- mirhacool
- JosipaS.

To je spisak naših takmičarki,a sada da pređemo na stvar. (: ♥

hannatopkitty
Ovako; Ne znam.. Ja mislim da sam dala zadatak GIRLY ROCK,a šta tu traži 'Adidas' majica? I ova beba?? Zar bi ti volela da nam stigne ovaka kolekcija? ;/
Celokupna ocena; 6/10

MinaBabyBaby
Ovo je već bolje. Nemojte da mislite ono; 'Ona je bloggerica,pa zato..',nije to nego mi se jednostavno ovo mnogo više sviđa. Jedino mi se ne sviđa kako si uskladila boje.. Narandžasta i plava. Ostalo je savršeno!
Celokupna ocena; 9/10

mia.07.05.
NIJE URADILA. DISFALIFIKOVANA SI.
( Nigde nisam videla scenografiju pod imenom 'Za SOSD','Za Anu' ili nešto slično. )


AndreadeaGirl
Savršenstvo. *---------* Savršeno je potrefila temu GIRLY ROCK! Vidite kako je jedna lutka obučena u Rock fazonu,a druga u Girly?? Nije pretrpano.. :)
Celokupna ocena; 10/10

CucaStar1
NIJE URADILA. DISFALIFIKOVANA SI.

KittySarah1122
Sviđa mi se. Trebalo bi da bude malo više roka,ali je i ovako lepo. Ne sviđa mi se što si uvećavala stvari kada si stavljala u ormar ili šta je to već... Ali sve u svemu,može da prođe.
8/10

Borovnicica
NIJE URADILA. DISFALIFIKOVANA SI.

jannettxx
Uff.. Ne sviđa mi se uopšte. :/ Nemam drugi komentar,nisam zadovoljna. ;(
Celokupna ocena; 5/10

MilenaColl27
Ovako: Tema je bila GIRLY ROCK. Ne sviđa mi se ova radnja.. Jedna lutka stoji na stolu,i nije obučena ni na temu GIRLY,niti na temu ROCK. :3
Celokupna ocena 7/10

MissMaki1
NIJE URADILA. BIĆEŠ DISFALIFIKOVANA.

mirhacool
Ovako; Ovde baš i nema Girly stvari. Moglo bi se reći 2 haljinice i ništa više. Šta je sa ovim naočarima što štrče tuu? Nije popunjen ormar ili šta je to već.
Celokupna ocena; 7/10

JosipaS.
Ovo je više za temu ROCK & METAL. Nema ničega Girly. Ne sviđa mi se uopšte.
Celokupna ocena; 6/10

To je to!! :)

Ove runde napuštaju nas;
mia.07.05.
- Borovnicica
- MissMaki1
- CucaStar1
- jannettxx
Žao mi je,četri tri nisu uradide,a zadnja je imala najmanji broj poena i najlošiju kolekciju.

Prolaze;
- hanatopkitty
- MinaBabyBaby
- AndreadeaGirl
- KittySarah1122
- MilenaCool27
- mirhacool
- JosipaS.

U vodstvu ove runde;
- AndreadeaGirl
- MinaBabyBaby

Vaš sledeći zadatak glasi;
Napravi kolekciju za Imućne & ne imućne. 
Ukratko; Podeli kolekciju na dva dela,jedan deo će biti klasične stvari za malo 'siromašnije' dollice,a drugi deo će biti Glamur bomba za imućnije dollice. ;*

Imate vremena do 28.O8. ♥

Komentarišite. [ 15 poena. ] :]

xoxo,
- Ancika004. ♥










14 коментара:

  1. Анониман25.8.14. 12:04

    post je odličan ja bi se prijavila al nisam bila kod kuće 9 dana

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znalam da se delimo na bogate i siromasne o.o

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.8.14. 12:53

      Nisam mislila tako,htela sam da ukažem da postoji 2 vrste garderobe; Ona koja izgleda malo jeftinije & Luksuzna Glamur garderoba. ×D

      Ana. ♥

      Избриши
    2. Pa tako i napisi a ne za siromasne i bogate .-.
      Sad me boli glava vec 5 minuta razmisljam u koje spadam ._.

      Избриши
  3. Анониман25.8.14. 12:50

    Drago mi je da sam prošla u sledeću rundu.:')
    Potrudit ću se da ovaj put dobijem veću ocenu.(:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.8.14. 12:52

    Uradila sam
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam svima koji su prošli u sljedeću rundu! :D

    -60 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:21

    Stvarno svaka cast svima koji su prosli u sledecu rundu, i da nije okej ono sto si napisala da se delimo na siromasne i bogate. o.0
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 15:29

    Uradila sam(zove se Glamur bomba #2) :3
    -AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши