expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 8. 2014.

Obavestenje-Let's talk about your look #2

Izvinjavam se sto nisam pisala,to je zato sto se iz stana selimo u kucu.Sada kupujem sve i svasta i prenosimo stvari,trudicu se da sto vise pisem ali nista ne obecavam.I do septemdbra dok selidba nebude zavrsena ja cu se truditi sto vise!!!♥
A sada drugi post moje rubrike:
IvaCoolCool,
Apartman:
Pa meni se jako svidja,ali malo si zgurala,ne zameri,svidja mi se i cool je sto si pozadi napravila sobicu i moja  ocena je 9,5 ♥
Salon lepote:
Lepo je nego mi se nesvidja tvoj nacin nanosenja senke i rumenila mi se ne dopada,ocena je :
                                                  7♥
A Outfit joj je +_+,lets see
Cista 10,kupaci tirkizno plave boje razbija ovaj outfit,a papuce sve to upotpunjavaju,narukvice dodaju boju da outfit ne bude prazan,a izgorelo telo dopunjava leto ♥
                                               Ukupna ocena je :
                  8,5♥


Vasa,
  

3 коментара:

  1. Анониман19.8.14. 11:33

    Bas je lijepa i ona i outfit *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.8.14. 15:48

    Hvala ti na iskrenom misljenju,stvarno mi puno znaci ♥♥♥
    ~IvaCoolCool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.8.14. 11:14

    Meni je bas slatka, svidja mi se njena kosa. A i outfit je super! Svidja mi se izgorela koza.. :D

    fancyM.M.♥♥

    ОдговориИзбриши