expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 8. 2014.

Hot Buys Tile Mosaic Minidress ♥

Hellou. (:

Izvinjavam se sto juce nisam pisala post rubrike
SOFP , ali isla sam na rodjendan kod BFF i jos
sam i prespavala kod nje sa jos dve drugarice. Tako
da zaista nisam imala vremena da pisem post. :/ 
Izvinjavam se. :/ ♥

Pa , da pocnem sada sa postom. :)
Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi predmet brenda Hot Buys. ♥
Tacnije , ova haljina:
Mozete je pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 22 stardolara. ♥
Haljina nije losa. Mnogo mi se svidja dezen , ali nervira me sto je
ovoliko zatvorena. Jednostavno ova 'rolka' ne stoji mojoj lutki. Kao
da nema vrat. :D Ne znam. xD ♥
A i cena je zaista prevelika. Jednostavno necu je kupiti i tacka. :D

Evo kako izgleda ova haljina u stvarnosti:
Lepa je. Svidja mi se. Nosila bih je kao
tunika da nema rolku , nego da ima onako malo
siri otvor kod vrata. :D ♥ Znate na sta mislim?! :D

-To bi bilo to. ♥

-Da li vam se svidja haljina? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



6 коментара:

  1. Анониман24.8.14. 14:14

    Lijepa ,je ali svakako nije moj stil,no kupiti cu je :3


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. meni je onako.. bbila bi ljepsa da ima rukave.. po meni

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 23:24

    Bas je lepa,bila bi lepsa sa rukavima, i meni se vise dopada u stvarnosti nego na sd-u.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.8.14. 00:09

    Onako mi je,ne svidja mi se bas...Ne kupujem..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 12:34

    Haljina je lepa,mislim da bi bila lepša sa rukavima.:')
    Više mi se sviđa u stvarnosti nego na stardoll-u.(:
    Neznam da li ću je kupiti,razmislit ću.:'/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Avril Stardoll12.11.14. 10:01

    Pa lijepa je

    -AvriKitty- Kiss za Milicu

    ОдговориИзбриши