expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 8. 2014.

Back To School - Special ( Sa MeRiMa_ )

Hellou. (:

Verovatno se pitate o cemu je rec. To je jedno iznenadjenje za
vas koje ja i Merima (MeRiMa_) pripremamo za vas. :) ♥
Merima je dobila ovu ideju i mogu reci da je to jedna od najboljih
ideja ikada. Posto smo obe iskusne bloggerice , mislile smo da ako
se spojimo , to ce biti vrhunski post. :) Nadam se da ce vam se svideti. ♥
Well , let's go. :)

Back To School - Outfit's

MiciRainbow2:

Posto je ovo post na mom blogu , mislila sam da prva pocnem. :)
Evo mog outfita za ovaj specijalni post pod nazivom "Back To School" -
"Povratak u skolu". ♥
I Merima i ja smo se potrudile da outfiti budu jeftini. Zaista stvari na 
Stardoll-u postaju sve skuplje. Ja mislim da vise necu da uplacujem. 
Zasto bih davala svoj stvarni novac za igricu?! Bilo je lepo dok je trajalo. :D
No , sada da se vratim na post. :D
Mislim da je outfit sasvim pristojan za skolu. Nekako je 'casual' , ali mi se
ipak svidja. Ovako nesto bih i nosila u stvarnosti. :) ♥
Sto se tice majice iz StarDesign-a , mozete napraviti drugi profil. Nakupite
stardolare , napravite majicu i posaljete sebi. :D ♥
P.S. cena majice je 12 stardolara zato sto sam dodala jedan print , t.j. 
ove naocare. :D
Ovo je outfit za one koji vise preferiraju 'dark' stil , ali ja mislim da bi svako
mogao ovo da nosi. I verujem da bi svakome stajao lepo. ♥

To bi bilo to sto se tice outfita. ♥

MeRiMa_:

Da ne duljimo vise , evo kako izgleda:
Prije svega da napomenem, pored toga sto sam se trudila da se outfit nekome svidi, potrudila sam se da bude i sto jeftiniji.. Dakle vidite cijenu ? 11 stardollara :)
Nije mnogo zar ne? :D
Pa sada evo kako bih ja opisala ovaj outfit!
Iskreno, po meni outfit je jako kjut , bas za teenagere i opusten! Koristila sam Free The Hannah Montana majicu , za koji nisam sigurna da li se moze dobiti , no provjerit cu i javit cu vam , sto se tice patika i ruksaka, opet su to besplatne stvari koje vise nisu dostupne ali u Starplazi mozete naci neke ruksake ili bilo kakve torbice a sto se obuce tice ima na stotine slicnih :)
Sorc je iz It Girls i njega jednostavno morate imati, jer je prekjut!
Jos jedna zanimljiva stvar haha , sto se tice Real Life-a ne znam kako je kod vas u skoli no ne bih vam nikada preporucila da obucete ovako kratak sorc, jer biste mogli zavrsiti van ucionice.. :"D
Ali hajde, sada radimo ovo za Stardoll! :D

Pa to bi bilo to od mene, sto se tice outfitaaa!

Back to School - Make Up's

MiciRainbow2:

Hellou. (:
Nadam se da vam se svideo Back To School outfit , a sada nesto sto zahteva malo vise truda... Naravno , Make Up. ♥ Vazno pravilo u vezi Make Up-a za skolu jeste: "Budite sto prirodniji". ♥ Nemojte preterati sa sminkom , vec stavite sto je moguce manje. 

Evo videa:
Mogu Vam reci da mi se jako svidja Make Up. Jedino u cemu sam pogresila je da sam trebala da stavim malo svetlije rumenilo , ali nisam imala. :/ ♥ Ovaj video ce vam pomoci i u stvarnosti , zato sto bi ovako trebalo i da se sminkate i u realnosti. ♥

To bi bilo to. :)

See yaa. ♥

MeRiMa_:

Dakle, prije svega, pogledajte video:
Khm.. Dakle za ovaj post sam se odlucila napraviti Back To School Nerd Makeup!
Nerd ali i dalje cute.
Mislim da je ovaj makeup to - to!
Kao sto sam vec napomenula za makeup u Milicinom postu, BTS makeup treba biti jednostavan i bez pretjerivanja, jer je to ipak samo skola.. Pa eto ,rekla bih da nam i to odgovara! :)

Sve u svemu meni je makeup jako cute i mislim da bi mogao odgovarati i vama!

To bi bilo to. 
See yaa. ♥

Evo nesto sto smo ja i Merima napisale za kraj:

Ja: 
Pa , stigli smo i do kraja ovog specijala. Merima i ja smo se potrudile da ovaj post bude bas od pomoci. :) Nadam se da vam se svideo ovaj post , i da ako vam se svidelo ovo da ja i Merima zajedno pisemo postove , molim vas da u komentaru napisete: #WeWantMorePostsLikeThis . ♥ Cisto da bi smo znale da li da pravimo jos ovakvih specijala ili ne. :) ♥ Obavezno pogledajte ovakav post BTS i na Merimininom
blogu i komentarisite. ♥

Merima:
Pa da, eto , stigli smo do kraja ovog naseg specijala.. Nadam se da vam se svidio nas post , takoder ukoliko zelite mozete pogledati post i na mom blogu koji smo Milica i ja uradile zajedno! :D
Ukoliko zelite jos ovakvih postova , onda komentirajte da Milica i ja znamo da vam se svida :D
To je to od mene!
Good Bye ♥


-Da li vam se svideo specijal?
-Komentarisite. :] ♥
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)







9 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. #WeWantMorePostsLikeThis
    Super je post :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.8.14. 16:10

    Svida mi se *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.8.14. 16:35

    #WeWantMorePostsLikeThis
    Bas je super post
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.8.14. 16:58

    #WeWantMorePostsLikeThis
    Post mi se jako svida, super.♥
    -DivaKata♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.8.14. 20:06

    #WeWantMorePostsLikeThis
    bas lepo vidi se da je za post trebalo dosta truda volela bih jos ovakvih
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17.8.14. 20:13

    #WeWantMorePostLikeThis
    Konacno nesto tako inovativno,nesto sto ce vam doneti vise pregleda i pretpostavljam mnogo mnogo komentara

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман18.8.14. 09:58

    #WeWantMorePostsLikeThis
    Super ideja, svidja mi se. :)<3
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 12:11

    Super ideja.Inače ti i Merima ste stvarno super blogerice.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши