expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 8. 2014.

Callie's Picks - Fashion Finalists - Issue No. 23 ♥

Hellou. (:

Konacno neka novost. :) Samo neki spojleri , a nikako
da nesto izbace novo. xD

Pre oko 2 sata izasla je nova kolekcija trgovine Callie's Picks. ♥
Zove se: Fashion Finalists , sto u prevodu znaci: Modni finalisti. :) ♥

Evo i kako izgleda slika 23. kolekcije ove trgovine u poruci:
Grafika je sama po sebi lepa ali me nervira ovaj efekat , jer na
nekim mestima ima previse svetla i ne vidi se sencenje. :/
No , njihov izbor. Sta im mi mozemo tu?! xD

Evo i kako izgleda izlog u starplazi:
Jednostavno kao da gledam opet trgovinu MSW '13
koja je bila u starplazi prosle godine dok je trajalo MSW takmicenje. :D ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ok , huhh... Svidja mi se sto su stavili skoro sve predmete iz
trgovine MSW '13 zato sto mnogi nisu uspeli da kupe bilo sta , 
a zaista ima bas lepih haljina. ♥
S druge strane , kada je izasla ova trgovina prosle godine , ja 
sam imala stardolare jer sam uplacivala stalno da bih postala
royalty pa sam sve kupila sto sam htela. Tako da necu kupiti nista
iz ove kolekcije. Probacu da sakupim stardolare za trgovinu koja nam
uskoro stize ,  a to je MSW '14 trgovina. ♥
I da , malo su povecali cene... Nisu drasticno ali za 3-5 sd vise su promenili
cene. :/ ♥

-To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

SPECIAL THANKS TO:
DivaKata
(Ako i vi zelite da budete u postu u delu "Special Thanks" , sve sto
treba da uradite je da kada izadje neka novost napisete na chat-u
da je izasla i obavezno napisite vase ime)

-MiciRainbow2 ♥





9 коментара:

  1. Ja moram da kupim jednu haljinu koju nisam prosle godine *---*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.8.14. 18:44

    Prosle godine nisam stigla nista kupit pa cu ove mozda jednu haljinu. Na prvoj str. Ovu dugu zelenu. Svida mi se, ali skupljam za trgovinu MSw. Jedva cekam da dode i pocne natjecanje.:)
    I super sto sam u Special thanks.♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Neću ništa kupovati,jer sam prošle godine dosta stvari kupila u MSW 2013 prodavnici. ♥
    Iii roza haljina koju sam prošle godine uzela koštala je 15 StarDolara,a sada košta 28 StarDolara.Takoo da se cijene previše povećala. :O

    -220 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.8.14. 22:56

    Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27.8.14. 22:56

      Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  5. Анониман28.8.14. 13:06

    meni se sviđa kolekcija odlična jejedino što nemam sd :( no nema veze jer su se bome povećale cijene
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29.8.14. 23:24

    Necu nista kupiti,jer nije neka kolekcija
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман30.8.14. 17:53

    Kolekcija je bas super, neverujem da cu bilo sta da kupim, jer je sve preskupo. =D
    -jovanavujovic ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ne kupujem ništa,ali mi se jaakoo sviđa duga zelena haljina sa prve stranice. *--*

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши