expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #117 - Kosa

Heeej!
Nemam bas puno vremena da vam mnogo objasnjavam kosu da znate...
Do malo pre sam bila u gradu i kupovala sve sto mi treba za skolu... Crkla sam od vrucine i umorna sam....
A sada da predjemo na post....

1. KORAK
 Postavite delove kao na slici

2.KORAK
Ne znam kako da objasnim...

3. KORAK

4. KORAK
I to je to
Nemam pojma kako da vam objasnim.... Volela bih da vam snimim,ali nemam nameru da skidam nikakve programe...
Gledajte slike i probajte da ukapirate.... Sta drugo da vam kazem? xD
Svakoko,niste komentarisali prosi post....
Komentarisete moj FOPS i stajlinge.... Dizajniranje slabije... Zasto? :(
Ne svidjaju vam se moji dizajni?
Koji je razlog?
Molim vas recite mi :(


-Komentarisite
NataStarDoll01


6 коментара:

  1. Анониман24.8.14. 00:10

    Jako mi se svida dizajn i moracu da probam!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.8.14. 10:22

    Kosa mi se svida i probacu da je napravim. Pa ja komentiram skoro sve postove, a to sto negdje imas manje negdje vise komentara nije nista. Neki postovi se više proslave neki manje, nekom ne svidaju nekom ne, mozda im se neda pisati, neznam. Ali meni su svi dizajni lijepi.:)♥
    -DivaKata.:)♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.8.14. 10:30

    Love it.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.8.14. 11:55

    Supp moram probati :)
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.8.14. 12:41

    Odlicna je kosa probati cu napraviti,ali sumnjam da cu slicnu uraditi ,ali Nato svaka cast odlicno si napravila kosu i sve dizajne i svi tvoji postovi su prepresuper ♥♥♥



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 00:16

    Moram odmah probati,jako mi se svidja..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши