expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

Minin savetnik # 11 :) + Malo objasnjenje

Hei!!!!

Prvo da vam se izvinim sto nisam pisala,ali imam dobar razlog. 

Imam gomilu vencanja u toku ovog meseca i na svako moram da idem. A i skola uskoro pocinje,pa moram da kupim pribor,da raspremim sobu.... Velikiiii posao xD Ali zaista ne mogu da stignem. Mozda u ponedeljak i utorak. Mozda.

E,sada Minin savetnik..... :)

Jedna devojka je predlozila temu: Da li se isplati biti SS ili Royaliti? 

Zanimljivo :) Prihvatam temu xD :D

 


Hmm.... Zasto se isplati? 

~ Imas dodatne kose samo za superstar clanove
~ Mozes da prodajes stvari na StarBazzar-u 
~ Mozes imati 3 kluba
~ Postoje trgovine samo za SS clanove 
~ Kada uplatis za SS dobijes stardollare uz to 
~ Mozes koristiti delove lica za SS clanove
~ Mozes zaraditi vise starpointa
~ Kada uplatis za SS otkljucavas 100 strana u albumu
~Otkljucas dosta soba
~ Postoje Dress up lutke for only SS members xD
~ Ako budes SS mozes prviti party for 0 sd :OOOO


Zasto se ne isplati?

~ Skupo je
~ Mnoge devojke se 'uobraze' kad su Superstar

 Nista vise mi ne pada na pamet xD


 Moje misljenje: Supestar ima dosta dobrih ponuda,ali je dosta skup. Moj savet je ako zelite da vidite kako je to biti superstar uplatite jednom.Tako cete jedino znati da li zelite opet da uplatite ili ne. Po meni je to bacanje para,ali ako vi zelite slobodno uplatite! ♥ 

To je to! :)

Komentarisanje donosi 15 poena! :))

I hope you like it! ♥ 

~Minaa *-*

10 коментара:

  1. Анониман24.8.14. 11:52

    Hvala sto si prihvatila moje pitanje :)
    Sa svim se slazem ^.^
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.8.14. 12:36

    Da i ja se isto slazem sa svime,mislim kad malo bolje promislis ti trosis prave kune za igru



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. jos razloga zasto se ne isplati:

    imas vise mogusnosti kad si superstar pa vise vremena provodis na Stardollu
    mozes da prodajes stvari, ali moze ti se desiti da prodas nesto pa se posle pokajes jer ti se svidja ili si mogla da prodas za vecu cenu
    mozes biti prevaren, ako neko hoce da se menja sa tobom pa ti na kraju ne proda svoju stvar
    ima dosta stvari u kovanicama koje ti se ne isplate da prodas a ne trebaju ti
    dobijas dodatne sobe koje mozes da uredis ali ti postaju zakljucane kad ti istekne clanstvo, slicno je i sa albumom
    mogu stalno da te smaraju ljudi da im prodas stvari, cak i za cenu mnogo nizu nego sto si platila

    i tako..

    ОдговориИзбриши
  4. ja se slazem! uplacujem si ss jednom mjesecno po tjedan dana...

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.8.14. 20:38

    I ja se slazem, nisam nijednom bila superstar ali mozda uplatim.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман24.8.14. 22:42

    Slazem se nikad nisam bila ss, ali cu uplatiti bar jednom sigurno. =)
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25.8.14. 00:14

    Ja cu mozda uplatiti jednom...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман25.8.14. 12:40

    Ja mislim da je to super.:)
    Nikad nisam uplatila superstar članarstvo,ali verovatno nekad ću uplatiti.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29.8.14. 11:05

    Lijepo je kad si ss, ima dosta prednosti. Ali to je ipak igrica i meni ne pada na pamet da dajem prave pare za nju. :/
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  10. Avril Stardoll12.11.14. 09:19

    Ja nikad nisam uplatila,pa sam dogurala do 35 nivoa

    ОдговориИзбриши