expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 8. 2014.

#14. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS. ♥

Hej svima! ;D
Ja sam jako srećna! :'D
Upravo sam prodala mačije uši za 74 sd,a ta što mi je kupila mi je dala i kosu koju želim da kupim za 2 sc,i sad sam našla opet uši za 83 sd. Znači,kosa me izašla samo 16 sd! ☺
&; Na prošlom postu imam 7 komentara. ;'*
Ako želite da prokomentarišete taj post i osvojite 15 poena na svoju SOSD karticu,kliknite ovde. ;')

Krenimo sa MVSS! ♥


Današnja zabačena stvar je Messi Bi T-shirt. ;'*
Kad sam ja počela da igram Stardoll,ova majica je bila izuzetno popularna.
Sada je ta popularnost opala,jer je ako se ne varam,tad majica koštala 13-14 sd,a sada košta 20. :O

Pređimo na outfite! ;D

Starcoins outfit;
Mnogo mi se sviđa ovaj outfit! ;')
Kupiću ga,kad malo sakupim Stardollare,jer mi je upravo puno da dam 20 sd za majicu,a imam 50. ;'/

Cene & predmeti;
Pa,majica jeste skupa. Ali ovi predmeti za sc nisu.. ♥

Stardollars outfit;
Pre je. *----------*
Ne verujem da ću ga kupiti,jer su cene žestoke. ×D

Cene & predmeti;
Ja sam rekla da su cene žestoke. :'D

Starcoins & Stradollars outfit;
Sličan je sc outfitu. ;')
Koristila sami  iste pantalone samo druhačije boje. :'D

Cene & predmeti;
Nije skupo. :)
Nemam komentara. :*

btw; Izvinite što je SOSD pisano ručno,ali od sad ću tako raditi jer mi je jednostavnije jer koristim Snipping Toll. ♥

Komentarisanjem ovog posta dobijate 15 poena na svoju SOSD karticu. ^-----------^

Sviđa Vam se? ♥
Kupujete majicu/outfit? ♥
Komentarišite. :]











13 коментара:

  1. Анониман18.8.14. 13:47

    Kupiti cu mozda stardolars outfit *__*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.8.14. 13:58

    Najvise mi se svidja stardollars outfit. Majica je precool *_*
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se najviše sviđa 2.outfit a majca je pree cool voljela bih je kupiti ali nemam sd!!!

    Katarina8876

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolji mi je SD outfit *-* Možda ga kupim cijeloga, pošto odavno želim te hlače i cipele, a danas sm otkrila i ovu savršenu majicu *-*

    Mini-Maus.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.8.14. 18:25

    Meni je najlepsi drugi outfit
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.8.14. 22:22

    Najlepsi je drugi outfit,posebno majca! =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18.8.14. 22:24

    Najvise mi se dopada 2.outfit,stvarno preprepreprelep!!! ♥
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  8. Pa...Prvi mi je ok!Ali drugi je preeeeeeee!TREĆ KAO PRVI!
    fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 10:19

    Prvi outfit je lep, ali drugi outfit je prelep.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.8.14. 11:21

    Meni su svi lepi ali je najlepši reći mislim barem za mene.Jer ima precviše bele boje a bela boja svima lepo stoji.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман20.8.14. 11:46

    Svi outfiti su lepi ali izdvojit ću drugi outfit.Nekako mi je super to što je sve crnobelo možda čak i kupim tu maicu i tako se obučem.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман23.8.14. 11:04

    Majica je prelijepa, ali nemam 20 sd, tako da nista.. Outfiti su pree *Q*

    fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман29.8.14. 13:46

    majica je cool ali je malo pre skupa za jednu majicu 20 sd? lijepa mi je no neću je kupiti
    odličan post
    stvarno praviš lijepe outfite
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши