expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 8. 2014.

P!nk stardoll makeup - Makeup sa Nathalie/Makeup sa zvezdama #99

Hello dollies!

Sinoc sam plakala kao kisa jer se zatvaraju Teen kreativci. :'(
Danas sam malaksala ceo dan, osecam se kao da cu se srusiti...

Ali, to nije ono sto vas zanima! :D
Danas radimo P!nk makeup tutorial.
Inace, ja sam veliki fan od P!nk i jako je volim.
Ona ima neverovatan glas i skoro sve pesme u joj OGROMNI legendarni hitovi.
Takodje, zanimljiva stvar: P!nk je odbila da peva pred
Princem Vilijamom jer on ide u lov. :D
Pa, evo, slike od P!nk mozete pogledati ovde.
Radicemo makeup koji  ona ima na jednom delu spota koji je snimila za svoju pesmu U+Ur Hand, sto je nenormani hit. Kliknite ovde i slusajte pesmu dok citate post. SIGURNA SAM da cete je prepoznati kad dodje do refrena. :D

Okej, dakle, danasnja mustra nam je ovo:

Mislim da je prelepa i jako mi se svidja ovaj makeup. :)
Ako se i vaa dopada, sledite korake i evo kako ga dobiti. :)
(ZNAM da mi je koza pre tamna, posle cu je posvetliti >.<)
Nanesite braon SEPHORA senku kao na slici. :)
Stavite bez senku u uglove oka, kao na slici. 

Sada dodajte belu olovku SAMO NA GORNJI DEO unutrasnjeg ugla oka.

Povucite belim jalajnerom preko cele donje linije oka.

Dodajte crni ajlajner na gornji deo oka.

Dodajte obe askare na gornji deo oka.

Sada mali trik! ;)

Posto zelimo MEGA SJAJNE usne, prvo cemo naneti LUXE sjaj sa sljokicama, i ond PREKO njega crveni, i onda preko sjaj. Tako dobijate bas ono sto zelite. :)

Zavrsni koraci:

-Posvetlite kozu
-Dodajte plava sociva ili obojite oci u plavo
-Dodajte sto vise trepavica
-Posvetlite obrve
-Stavite pirsing (ja ga imam u uvetu, ali se ne vidi >.<)
-Dodajte ove 'tackice' ispod pciju, ne znam sta je to, ali dodajte ih. :D

Iiiiii - Volila! :D

Nadam se da vam se svidja. :)
Kako vam se dopada makeup?
(Namerno sma radila P!nk jer je PRVI post sa makuepom koji sam IKADA napisala na ovom blogu takodje bila P!nk, a sledeci post ce biti stoti post! :D)
Komentar donosi 15 poena. :)

-Natalija ♥

11 коментара:

  1. Анониман21.8.14. 14:27

    Super je Makeover meni se sviđa.I baš liče.*------------*

    mirhacoo

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.8.14. 14:47

    Da stvarno divno i bas lice ♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  3. Makeup je predivan i jaaako slice! Jedva cekam 100 post :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.8.14. 16:46

    EKSTRA MAKEUP DEVOJKA JE PRELEPA
    -BOJANABOKA3

    ОдговориИзбриши
  5. Makeup je mnooogo gotivan! Bas mi se svidja. Mozda ga i upotrebim kao ideju na svojoj lutci. I lici mnogo na makeup sa slike. :-**

    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.8.14. 18:52

    Odlicnoo ,dopada mi se make up *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22.8.14. 00:31

    Bas mi se dopada make up, i stvarno lice.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман22.8.14. 14:05

    Nije lose, dobro je uradjeno, Jedva cekam 100. post!!
    KatarinaG.123

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман22.8.14. 16:32

    Lijepo si nasminkala i slice.:) I da sjecam se da si i prvu nasminkala P!nk.:) Također mi je super i lijepe pjesmu.:)♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман23.8.14. 12:11

    bas lice ti stvarno imas talenata za make-up
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман24.8.14. 09:17

    Meni lice sli iskreno svidjaju mi se ten koji je bio na pocetku

    ОдговориИзбриши