expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 8. 2014.

Nova trgovina u starplazi - Pals ♥

Hellou. (:

Imam da napisem jos 3 posta i proteklu nedelju (kasnim 2 dana) ,
tako da zaista zurim. Bas imam dosta posla. :D ♥
Necu da vam dosadjujem , tako da odmah pocinjem sa pisanjem. :D

Juce nam je u starplazu stigla jedna nova trgovina koja se
zove Pals. ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Lutke su presavrsene. *__* Jedino me nervira 
sto se ne zovu isto. Vec se lutka Justina Biebera zove Jay umesto
Justin , Selenina lutka se zove Jennifer umesto Selena itd... :/ 
To me je bas iznerviralo , ali nema veze. :D ♥

Evo kako izgleda cela trgovina:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mogu vam reci da mi se kolekcija svidja , ali su cene zaista neprihvatljive. :/
Stardoll ovih dana samo izbacuje nove kolekcije , a bar ja pokusavam da sacuvam
nesto stardolara. :/ ♥
Inace , ovo je vise muska trgovina nego zenska. :D
Cene se krecu od 2sd do 38sd. :) ♥

Ako niste nista kupili do sada , a zanima vas kako izgleda kesa/kutija , 
evo kako izgleda:
Kutija je uzasna. :'3 Kupila sam malu
sarenu majicu , a dobila sam petoduplu vecu kutiju. :O

Definitivno vise necu nista kupiti. :D
I da , zaboravila sam da napomenem da je ova trgovina
dostupna samo ss i royalty clanovima. :/

NE MORATE CITATI OVO:
P.S. moram vam se pohvaliti za nesto...
Ja vec nekoliko meseci znam link za spojlere ,
i uvek ih skidam da bih postavila na svoj blog
i da bih te spojlere objavila u komentarima
nekog posta na najpoznatijem blogu "Underneathstardoll (USD)". ♥
Posle dosta pokusaja , prvi put me je bloggerica Jodie55 spomenula
u delu na dnu posta: Special thanks: __________
Jer sam skinula spojlere i ona je objavila. :) ♥
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :OOOO
Ceo dan sam juce skakala od srece. :D
Idite na ovaj post: 
http://www.underneathstardoll.net/2014/08/pals-store-preview.html
I "srolajte" misem na kraj posta i videcete da pise moje ime u 
delu gde pise: Special thanks. :D ♥
Morala sam da se pohvalim , presrecna sam. *__* ♥

To bi bilo to. :) ♥

-Da li vam se svidja nova trgovina? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)





12 коментара:

  1. Анониман19.8.14. 11:25

    OMG sad sam i ja vidila,ima jedna slik i na njoj pise sve o stardoll-u ,a doli na dnu pise '' Special thanks to thedresdendoll , Loveyou2106 / princesseroses , MiciRainbow2 - sd username'' ^_^



    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaaaa , ja ne mogu da verujem. *________* ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
    2. Cekaj.... Jodie55 je bloggerica? :o Ja nisam znala... Dopisivala sam se njom 3-4 puta nisam imala pojmaaa xD Sad da nisam procitala ne bih ni znala jer ne citam USD :) ♥

      Избриши
  2. Анониман19.8.14. 12:00

    Bass super,stvano blago tebiii! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.8.14. 12:36

    Vauuu,blago tebi ,ovo je fenomenalno ♥♥♥♥♥♥!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.8.14. 18:40

    Blago tebi,trgovina je katastrofa i jos je sve ss.
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20.8.14. 10:10

    Trgovina je prelepa, blago tebi i sve je ss.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.8.14. 11:03

    Ja sam kupila Justina(*-* a obozavam ga) i kupila sam kauc

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.8.14. 11:43

    Trgovina je za superstar i royaliti a ja nisam ni jedno od toga.Tako da ja to mogu samo da gledam i zamišljam u svom apartmanu.HAHA :'D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.8.14. 22:50

    i sta nam donosi ovo

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман23.8.14. 11:20

    Wow, blago tebii. Sad sam vidjelaa.♥

    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши