expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 8. 2014.

Talenti - aishPRETTY

Hellouu!
Danas nisam nista pisala,pa sam eto odlucila da barem napisem jedan kratak post :D
Ok,nece biti bas kratak :D
Spremite se za citanje hahaha :D
Smislila sam i temu o kojoj cemo pricati,ali sumnjam da cu stici danas da napisem xD
Mislim stici cu,ali necu da objavljujem...A mozda i objavim
A sada da predjemo na post!
Ovo nije moja rubrika,ali mislim da nije nicija,a i da jeste dugo nije pisao o talentima!
 Izabrala sam aishPRETTY
Ona i nije bas popularana lutka,ali ima savrsene dizajne aaa *___*
Evo jednog dizajna kose:
Savrsenstvo *---*
Kosa je preprepreprepreprepresavrsena *___*
Mnogo mi se svidja i hocu da je kupim!
Ai skupo je aaaaa 
Aish nije stracnjak bas za kose...Ali nakit *--*
Pravi nakit,boli glava:
Da li neko moze da kaze da ova devojka nema talenta? :D
To je onaj Indijski nakit koji se meni uzasno svidja *-*
Aish ih savrseno prvi ima ogromnooooog talenta!
Ona je iz Sir Lanke,to mu dodje tamo negde kod Indije xD
Takodje se savrseno oblaci *--*
Kao sto nosi ovakav nakit,tako nosi i one sarije :D
Ali ne nosi te sarije uvek
Ja se prosto zaljubim u svaki njen dizajn nakita i svaki njen stajling i htela sam da se onesvestim kad mi je napisala nesto u gb,al nece da mi prhvati zahtev haha xD
To su samo neki od njenih savrsenih dizajna 
Ako zelite da je posetite to mozete uraditi klikom >ovde<
A sada jos malkice da razduzim post :-)
Sta (ne)znamo o njoj:
-86.nivo
-Royalty
-Ona je iz Sir Lanka
-Tri godine je na Stardoll-u
-Pridruzila se Stardoll-u istog datuma kao ja (godina samo nije ista)
-Bila je u finalu MSW'13
-Nikada nije dobila nagradu za najbolji nakit (neparavda)

Pisala bih ja jos mnogooooo,ali stvarno mislim da sam vas smorila :D
I sebe sam haha xD


-Da li vam se svidjaju njeni dizajni?
Sta mislite o njoj?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

9 коментара:

  1. I kose i nakit su joj extra. *O* Samo je stvarno nepravedno što nije nikad osvojila nagradu Najbolji dizajner nakita. :(

    -235 bodova na SOSD kartici. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.8.14. 11:25

    Kose i nakit su jojs tvarno prekrasne.:) Slazem se s tobom, nepravda je da nikad nije dobila nagradu.:/ :)
    -DivaKata.:)♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.8.14. 12:57

    odlično i predivno jako mi se sviđa da imam para bi još kupila sigurno ne prodaje za 33 sd
    tolko imam
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.8.14. 14:18

    Heheee ja se slikala s njom :)
    Upala ona na moj chat i pricalee *.*
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28.8.14. 15:00

    Kose su joj super.*-----------*
    Njen nakit je extra,sviđa mi se nakit prevše.:)
    Mislim da je ona super dizajnerica i da je po meni ona prelepa.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.8.14. 20:44

    Stvarno je sve prelepo, sve bi kupila.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.8.14. 23:22

    wow prelepo *_*
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30.8.14. 17:27

    Sve je presavrseno! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  9. Dizajni su joj super i velika je nepravda. >.<

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши