expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 8. 2014.

I Heart UGG - Spojleri ♥

Hellou. (:
Bas zurim , sada sam na fb-u procitala
poruku od moje BFF , koja slavi rodjendan
danas u 17:00... A ja joj jos nista nisam kupila , sem
sto sam joj napravila cestitku. :D Nemam uopste ideju
sta da joj kupim... :/ ♥

Nego , da se vratim na post. :)
Kasno sinoc dobili smo neke spojlere:
Slatka je kesica , kao i logo. ♥

Evo i kako bi trebalo da izgleda trgovina:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Jedva cekam! I nadam se da cene nece biti velike. :) Posto
je prosla trgovina sa UGG cizmama bila za sc. :) ♥

P.S. evo i offical web stranice ove trgovine:

-Da li vam se svidjaju spojleri i izgled trgovine? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥


8 коментара:

  1. Анониман23.8.14. 11:24

    Jao, jedva cekam! Nadam se da ce biti za sc, jer sam upravo potrosila svee sd. :/

    fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.8.14. 11:26

    Jedva cekam *QQQ*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.8.14. 11:42

    jedva cekam ja sam sada uplatila sd i imam 220 sd tako da ode sela trgovina *---*
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.8.14. 11:54

    Jedva cekam da trgovina izađe, imam dosta i sc i sd.:)
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23.8.14. 13:45

    Izgleda super i jedva cekam da izadje. =)
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23.8.14. 16:13

    Izgleda super jedva čekamm.♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман24.8.14. 21:39

    Stvarno jedva cekam da izadje, izgleda dobro. ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман25.8.14. 00:20

    Super izgleda,jedva cekam...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши