expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 8. 2014.

Spojleri ♥

Hellou. (:
Upravo sam nasla neke nove spojlere za kolekciju koja
 bi svakog trena trebalo da izadje , pa cu da pozurim sa postom. :D ♥

Prvo , Instagram spojler:
*Prevod opisa slike:
I ova nedelja ce poceti sa ovim... ;) Zelimo vam
prijatnu nedelju! #stardoll

Ok , znam samo da ce to biti nova kolekcija dekora. ♥

Evo i spojlera:



(Sve slike mozete uvecati klikom na slike) 

Meni se spojleri bas svidjaju. ♥ Ali posto ne trosim stardolare
na dekor , verovatno necu nista kupiti. :/
Jedva cekam. *__* :)

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥






7 коментара:

  1. Анониман25.8.14. 12:00

    super je sviđa mi se sve čak i prostorija odlično je
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.8.14. 12:32

    Moze li neko glasati da budem NCG Bosne i Hecegovine? Unaprijed hvala !
    P.S. NA STARDOLL-U SE ZOVEM AvriKitty.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.8.14. 12:42

    Super je sviđa mi se sve.:')
    Prostorija mi se sviđa najviše.*---*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Ova kolekcija dekora je super,a ima i predmeta za starkovanice. :)

    -45 bodova na SOSD kartici. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.8.14. 21:02

    Kolekcija dekora je savrsena i ima i za sc.
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.8.14. 21:24

    Kolekcija je presavrsena,samo da ne bude preskupa...... =D
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.8.14. 23:01

    Svidjaju mi se spojleri
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши